06. 04. 2012.

ljubimac



Zrela sam.
Za društvo ljubimca.
A, nikako da to i ostvarim...
Možda nisam bila
dovoljno zrela
do sada.
Obavijena sivkastoplavim svjetlom
oblačnog jutra,
dovršavala sam kavu
i listu namirnica
za obiteljski blagdanski ručak,
kad sam pomislila na nekupljenog psa,
te živo osjetila emociju zadovoljstva,
kao reakciju na ideju da je tu negdje,
pored mojih nogu.
Primila sam jučer jednu zabrinjavajuću vijest.
Jutros jednu radosnu.
Eh, to ti je život,
fino istkan od krajnosti
koje se u konačnici isprepletu
dinamično, slojevito, neočekivano, znalački
u pletenicu
i to onu kompliciraniju,
francuskog tipa.
Nemam čiju pametnu njuškicu
pogladiti jutros,
a dobro bi mi došla ta gesta.
Pa sam pomazila vlastiti obraz..;)
Već samo razmišljanje
razvuklo mi je kuteve usana
prema gore,
a i to je nešto.
Idem uplesti svoju kosu u pletenicu,
običnu.
Čisto da budem u trendu.

via A Heart in Provence

Broj komentara: 9:

  1. Preporucam jednog Border Collie-a ili pak, ako ne zelis rasnog, u prihvatilistu za pse uvijek mozes spasiti neko umiljato stence :-))). Dobro ti jutro!

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala ti, lijep je, da. Imala sam rough collie-a, divnog, s njim sam se prestala bojati pasa:) Razmišljala sam o erdel terijeru...ali, sada nisam načisto baš.
    Svakako sasvim lijepo zrije ideja i želja u meni, nadam se da će se i ostvariti!
    Također sam jako ZA spašavanje umiljetog jadnog štenca...
    Dobro tebi jutro, dobar ti dan, bilo bi divno da možemo imati opuštenu 'ćakulu' jutros...

    OdgovoriIzbriši
  3. Divan koker španijel! Presladak je:))) Navijam za ljubimca

    OdgovoriIzbriši
  4. Presladak, predobar...
    http://www.mojljubimac.hr/images/objects-gallery/resized/erdel_terijer_3.jpg

    ... pametan ...

    OdgovoriIzbriši
  5. bas mi jesi faca koja seta pasa, kosa leti, ti nasmijana - kupuj!

    OdgovoriIzbriši
  6. Goga Selanec Barbieri: pseće njuskice su (osim djecjih, naravno) su nesto najsađe, ujutro kad te ljube i vole bezrezervno...bez durenja jer si ih postpotala jer ti je sakrio carape...taj pogled pun obozavanja...ali pogedaj prvo karakteristike pasmina,prije nego se odlucis...mali psi su uvijek prakticni...ne vuku te po cesti...uzmes u narucje i uđes u svaki ducan....

    OdgovoriIzbriši
  7. A, Goge, kad ja volin velike pase....:))) ali, stvarno...Osim toga, zivim u Splitu, a ne mozes ti ovde ka u metropoli, ovde ne moš u ducan sa pasom!!!!!!!!!:(

    OdgovoriIzbriši
  8. Goga Selanec Barbieri: Ma ja obozavam velike pse!!! Ali sad vidim koliko je 3,5 kg prakticno! Nadam se da ne gledas upravo na tv Marley i ja.... kad ti zivotinjica boluje, patis s njom. Uh... Ali nemoj da te to odvrati. B & Lj imaju malog Sama!!!

    OdgovoriIzbriši
  9. Ne, gledam neki trash i uzivam:) Ne smijem ni reci javno sta... Znam za Sama i jedva ga cekam upoznati!

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails