13. 04. 2012.

riblja večera


Ako vas je emotivno iscrpila posjeta,
recimo, bivšeg muža,
ako vam je težak tjedan iza leđa,
ako ste imali možda neuspjeli dan,
ako vam loše pada tmurno vrijeme,
ako imate običan PMS
ili vas sportski nerviraju ukućani,
dajte,
popravite to nekako,
ovaj petak 13-ti..!
Najbolje da izvadite bocu
rashlađenog bijelog vina,
spravite riblju večeru,
stvorite slatki zalogaj,
pa popravite nanesenu štetu.
Zadovoljni otiđite na počinak,
slatko snivajući
i radujući se vikendu.
martha stewart

Broj komentara: 11:

  1. Da je meni bilo kakav muž pa makar i bivši, Rea moja.....
    Jede mi se riblja večera:(

    OdgovoriIzbriši
  2. Suzana Matković: super,rastu mi zazubice!tvoje glavno jelo a moj desert (milina)!

    OdgovoriIzbriši
  3. Savršenstvo, prava riblja gozba kod Vas Rea! Zazubice daa...obožavam! :))

    OdgovoriIzbriši
  4. Daniela Figlia: Fantazija. A mi sinoć bili na domaćoj štrudli sa makom i orasima, kod moje mame. To je veliki posao napraviti.... Mljac......

    OdgovoriIzbriši
  5. Znam da jest. I znam da ste uživali:)

    OdgovoriIzbriši
  6. moze biti i subotnji rucak kao jedini dan kad se moze otici do ribarnice! fino!

    OdgovoriIzbriši
  7. Daniela Figlia: Da. Bilo mi je žao, jer sledeći put ću praviti JA, nije mi žao zbog toga, već što mi je majka baš slabog zdravlja, sve to je za nju sada previše..... A Spartanac u duši, i kao sve ona može..... Treba da stane. da prihvati svoje limite.

    OdgovoriIzbriši
  8. Nijedna majka to ne može. Ponekad je manja šteta pustiti je...

    OdgovoriIzbriši
  9. Daniela Figlia: Mislim da je sada shvatila. Do prve prilike.... :)

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails