01. 04. 2012.

travanj


Ilustracije iz starih časopisa
uvijek me nanovo oduševe.
Na me djeluju optimistično.
Toliko su jasne, lijepe,
odražavaju 'savršen' život,
prezgodne ljude...
I umjetno izazivaju veselje,
ali ga izazivaju!
Zbog toga sam ih odabrala
kao motiv
ove kišne nedjelje.
Danas je dan kada biste mogli
lako nasjesti
nečijoj šali!
Jednostavno se prepustite
 toj mogućnosti,
čak ako ste neopazice izgubili
i smisao za šalu,
pretvorivši se u
ozbiljne ljude
koji nemaju vremena za gluposti,
prvoaprilska je šala
benigna i nasmijava.
Smijte se.
Sjetih se kako bi svoju djecu
uvijek zafrknula...
Jednom su me čak vrlo ozbiljno
lovili oko stola,
držeći da sam pretjerala,
nakon što sam drhtavim glasom,
 u maniri dramske prvakinje HNK-a,
 zgranuto saopćila
da me nazvao ravnatelj iz škole,
bla, bla, bla, bla...
Kad su poodrasli,
vratili su mi višestruko
svaku prvoaprilsku šalu,
nekad čak i neslano..!
kao lani Sin, uuuh.
Na današnji dan rođen je 
i jedan od dva moja brata.
Veselim se torti!
Sve u svemu,
očekujem jednu lijepu nedjelju,
a istu želim
i svojim
salonskim
gostima!
Ukoliko vam ne krene baš...
smislit ćete usput već nešto,
sigurna sam:)
Robert G Harris
Lucia Lerner
Joe De Mers
Robert McGinnis
Joe Bowler
Robert Meyers
Joe Bowler
Tom Lovell
Euclid Shook
Ernest Chiriaka
Edwin Georgi
Bill Medcalf
Al Parker
Al Parker
Al Buell
Ernest Chiriaka
via livejournal

Upravo sam na sto muka,
jer se netko naljutio na moju
prvoaprilsku šalu...

3 komentara:

  1. uzivaj u torti i vikendu! a sto se tice slika...na 6 - "nisi ti kriva - ja sam!" ili "ovo je kljuc moje garaze!"?

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala, Lusitania!
    slika 6:
    "Molim te, ne radi tu glupost...uzmi svoje ključeve natrag i - budi moja!"

    OdgovoriIzbriši
  3. obozavam ove pin-up varijante, savrseno!!!!

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails