10. 04. 2012.

gdje sam..?


Kad niste blistavo raspoloženi,
mislim najblistavije,
ništa katastrofično, jel'..,
onda se priupitate
gdje biste se trenutno
najrađe
nalazili,
pa da vam to jako paše...
browndresswithwhitedotts
Otključavam kuću
na plaži
pjeskovitog
i malo vjetrovitog tipa,
bez žege
i van sezone.
Puštam sunčeve zrake
po drvenim daskama
koje mi škriputaju pod nogama.
Odabcujem espadrile,
pružajući noge istom snopu.
Odbacujem urbani stres
i gradske boje.
Tekući problemi odjednom
prestaju biti svjetski.
Dopuštam vidu da bludi
neograničeno.
Snažno udišem morski zrak,
sve do blage vrtoglavice.
Imam vremena za sve.
Čak i za metlu kojom oprašim
zimske ostatke.
I za skupljanje školjki
i oblutaka.
I za ljenčarenje koje nameće
toplina sunca.
I za iznenađenje
kad ugazim
u još ledeno more
do malo iznad gležnjeva.
Slamnati šešir mi čuva lice
dok čitam odličan švedski krimić
oslonjena na lijevi lakat,
ispružena na plaži,
svjesna zvukova iz okoline...
jedva čujni šum vjetrića iza podne,
krik galeba u daljini,
zapljuskivanje minimalnih valova
koji završavaju nepravilno
nedaleko mojih stopala.
Odlučila sam spojiti
ručak s večerom
koju kuham sebi
u sumrak,
uz muziku i svijeće
na prozoru i stolu,
raspoložena,
u pregači oslikanoj papigama.
Ne primjećujem da
nema telefona, mobitela, televizije.
Mali tranzistor mi izrecitira vijesti,
ako me spopadne znatiželja.
Objektivno napravim reda
među vlastitim problemima
kad tu i tamo uhvatim vremena za to.
Čudim se koliko malo imam vremena za išta važno...

4 komentara:

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails