18. 04. 2012.

odbacujem ozbiljnost


Dosta je
ćudljivog vremena,
loših vijesti,
ženskih sindroma,
temeperamentnih svađa,
hopsanja s tmurnog na tmurniji oblak,
žaljenja zbog otkrića licemjerstva likova
koji se samo prave drugačiji,
ma, dosta je svega lošega,
basta!
Sunce mi je  jutros
išlo na ruku.
Potaknulo me da, uz dobar ritam
akrobatski zbacim pjenastu, glatku posteljinu
i senzualno zakoračim bosonoga iz ogromne postelje,
prema prozoru s osunčanim palmama, 
zabacujući kosu jednim pokretom udesno pa niz leđa,
praveći se možda malko važna:)
Zanemarila sam primamljiv miris
'šugeta za paštašutu'
kojeg priprema Udovac iz vrtnog stana
i prešla u drugi dio rezidencije,
gdje vlada primamljivost
tosta, narančinog soka, turske kave.
Ništa mi neprikladno ranojutarnje kuhanje
nije oduzelo od samosvijesti,
ma kakvi!
Shvatila sam da je nastupio spasonosni obrat,
kad sam postala svjesna vlastitog smješka!
Pariška radio stanica zabavljala me 
uz doručak,
nekoliko milih poruka i razgovora
razbudilo me na pravi način.
Dok me lepršavo škaklju
kapljice parfema
koje nježno sjedaju
kao vlažan prah
na toplo mjesto iza uha,
stavljam naušnice ljuljuškave i sjajne,
senzualan muški glas mi pjeva
i pravi društvo,
u prostranoj kupaonici punoj sunca
i ja sam spremna potvrditi
da je proljeće
i do moje adrese
došetalo... mašala. 
 jesse hart for shoptilyoudrop

Broj komentara: 19:

  1. Narcisa de Kulis: da bar mogu to reći za sebe....

    OdgovoriIzbriši
  2. Još jučer nisam mogla ni natruhu ovoga kazati. Strpljiva budi. Doći će.

    OdgovoriIzbriši
  3. dizes iz mrtvih mala!

    OdgovoriIzbriši
  4. Sani Pervan: ola la... la vie en rose :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Iva Bencun: da je tako svaki dan!

    OdgovoriIzbriši
  6. Da je tako uvijek, ne bi znali kad nam je super;)

    OdgovoriIzbriši
  7. Iva Bencun: vidiš, uvijek mi nađemo načina da se utješimo..

    OdgovoriIzbriši
  8. bas te volim jer si takva

    OdgovoriIzbriši
  9. Daniela Figlia: Moj favorit (od ranije) je...udovac ;)

    OdgovoriIzbriši
  10. Opasna ste vi i nitko Vam nista ne moze. Navijam za Vas otkada sam saznala za blog!

    LP iz Bjelovara

    OdgovoriIzbriši
  11. Nina Hartnett: Tako I treba ! Life is awesome ! Live it!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  12. Daniela Figlia: Dobra, što biste vi, Splićani rekli predobra fotka ♥

    OdgovoriIzbriši
  13. Nadam se da će tvoj komentar pročitati netko tko je mislio drugačije! Hvala, Daniela!

    OdgovoriIzbriši
  14. Treba imati zivotne radosti u sebi da bi se postiglo ovo sto postizete vi. Divim se iz prikrajka, jer nemam energije toliko...

    OdgovoriIzbriši
  15. Pariska radio stanica? Super si, ali ono super!

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails