03. 04. 2012.

otvorite vrata doma svog


Protivnica sam
konstantnog
nalaženja
po kafanama,
premda su me
ta mjesta,
ha... odgojila.
Ljudi sve više izbjegavaju
pozvati nekoga
kod sebe doma... 
na neobaveznu kavu,
druženje,
kamoli na ručak
ili večeru.
Očito bi kuću
trebalo posebno
'dovoditi u red',
a onda i nešto pripraviti.
To je žalosno.
Zagovaram oživljavanja prostora
koji predstavljaju naš dom
i uvijek iznova
ponavljam - pozivajte ljude,
osvježit će vam kuću
nekom novom energijom,
a i vi ćete se osjećati bolje,
iz najmanje tri razloga.
Vaši domovi nisu samo spavaonice.
Ukoliko se odvažite
na pravi mali popodnevni party
za nekoliko ljudi
da biste se družili
ili proslavili neku 'feštu',
evo vam ideja
ili samo natuknice
koje ćete lako razraditi na svoj način...
 via parisiennefarmgirl

Ne zaboravite rashladiti vino,
odnosno šampanjac, ako slavite!
Dodajte svom životu još jednu dimenziju,
nećete požaliti...

Broj komentara: 10:

  1. Narcisa de Kulis: ajme REA....puno lipo!

    OdgovoriIzbriši
  2. Daniela Figlia: Sležem se skroz. I primenjujem. Pravim rođendane u kući, kao i okupljanja nas, par drugarica, uvek kod mene..... domaća klopica, vino, itd..... Lepo je izaći, ali volim svoju kuću i volim da mi ljudi dođu.....

    OdgovoriIzbriši
  3. Pouchno.Fotke prekrasne!Prakticiram druzenje u svom domu i to me veseli.

    OdgovoriIzbriši
  4. Tadeja Bjažević: i ja to zapravo jako volim, još samo da vratim elan ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Fantasticno!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Uskoro pravim zenski party, hvala na ideji!

    OdgovoriIzbriši
  6. @Tadeja, Prolazno ga nemas samo. Uskoro!!! Sigurno:)

    OdgovoriIzbriši
  7. Daniela Figlia: I kod mene to ide u talasima, i to je ok....

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails