02. 04. 2012.

ručak, bez obzira u koji sat se odvijao


Da mi je zaviriti u lonce svakoga od vas...
Zapravo me zanima
kako se hranite
preko tjedna.
Da li djeca dobiju 'lovu'
za pizzu ili hamburger,
a vi "čoknete" što stignete,
udarite po sendvičima, jogurtićima, keksima,
pa sve zalijevate kofeinom da utažite
'suvišnu' potrebu
za kuhanom hranom
ili ipak pazite da se hranite normalno...
Koliko od vas ima kuhani obrok za vrijeme 
radnog tjedna!?
Nije lako organizirati takvo hranjenje,
kad svi rade po cijeli dan,
ali nije ni nemoguće,
uz malo više volje
i malo bolju organizaciju.
A, važno je...
važnije no što mislite.
Za svih doma,
za odrasle,
za djecu,
za pubertetlije,
za zrelu dob.
Ako vam do sada nije bilo važno,
jer ste cool
i držite da je klasičan ručak iz lonca
za one primitivnije..,  
(poznam takve),
preobratite se
i pokušajte biti u trendu (!),
pa vratite kuhanje
u svoje domove,
time radost na licima onih
s kojima dijelite isti krov,
umanjite stres,
imajte dom u koji se svi s užitkom
vraćaju!
Možda vam ovaj post
bude inspirativan
u bilo kojem smislu!
Bon appetit.
martha stewart

Broj komentara: 19:

  1. Narcisa de Kulis:ja sa juhašica..meni mora bit juha svaki drugi dan u jelovniku(domaća),dva dana se mogu hraniti po restoranima,ali treći moram skuhati,jednostavno "me pita". Neam spize do domaće spize i držimo se onoga "ručak između 13-14h"

    OdgovoriIzbriši
  2. Narcisa de Kulis: ovo sa ručkom po novome u 17-18h....mi je koma!

    OdgovoriIzbriši
  3. Narcisa de Kulis: šta se mene tiće ja bih vratila radno vrime od 06-14h....sve drugo je nehumano;)))

    OdgovoriIzbriši
  4. Apsolutno se s tobom slažem - od juhice do vremena kad je ručak!!!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Bravooo, Reaaa!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Narcisa de Kulis: meni bi mater uvečer kuvala, mi dica kad bi došli iz škole bi dovršili ručak i sve je bilo na stolu u 14.30....i to je bio ZAKON.Večera je uvik bilo nešto lagano. Imam sam sriću što sam tu tradiciju održavala i sama, ali ovo danas šta se radi je baš grozno.Iond ase društvo čudi što familije više ne funkcioniraju.A kako će?

    OdgovoriIzbriši
  7. Narcisa de Kulis: Bože mi oprosti,ali sve ide k vragu.

    OdgovoriIzbriši
  8. Silvana Tvrdic: bravo Rea!

    OdgovoriIzbriši
  9. I zato ni porodice ne funkcioniraju i sve se vrijednosti prave gube! Bravo! Lajkam!

    OdgovoriIzbriši
  10. Mirjana Madigan: Otkad ne radim od 9 - 5, ja kuham svaki dan. Juva je najvaznija, a i isto mi vrimena uzme za stavit kuvat juvu ili napravit dobar sendvic. Mi se sastajemo na veceri u 7, drugacije ne moze. Vikendom idemo vani na rucak, ne volim bit za spaherom preko vikenda.

    OdgovoriIzbriši
  11. Zdenko Budimir: Bravo Rea , imam svaki dan kuvani obid , ali sad sam ogladnio gledajuci slike ispod teksta....šta se tice "savjeta" onima koji ne kuhaju , pošto ne znaju šta propuštaju vjerovatno ga nece prihvatit....nažalost.

    OdgovoriIzbriši
  12. Andjelka Marinkovic-Rakin: Corbica obavezna, ovih dana spanac, sarmice od zelja...

    OdgovoriIzbriši
  13. Jos nisam jeo, a sada je 19:05. Sramota i neprirodno. Svaka cast na postu!
    Zaposleni

    OdgovoriIzbriši
  14. Daniela Figlia: Slažem se 100%. Upravo smo ručali, sarmice od zelja sa kiselim mlekom..... Ja sam isto navikla na kuvanu hranu, radim dva popodneva, pa mogu da izvedem to da jedemo kuvano i ZDRAVO!

    OdgovoriIzbriši
  15. Mia Krstulović Gale: kod mene obavezno kuhanje svaki dan i to izgleda ovako: sve šta se može se napravi dan ranije za sutra (juha, točevi, leća, slanutak, .... ) uključujući i čišćenje i pranje povrća navečer i paniranje... ujutro je dizanje u 5.30 h svaki dan i dovršavanje obida (povrće, pire, manistra, friganje šnicela....) i onda na posao.... radno vrijeme mi je od 7-15 h... dica su u smjenama i sama kad dođu doma podgriju ručak (još su mali za samostalno dovršavanje istog) i ručaju dok smo mi na poslu.... vikendom pokušavam šta više stvari skuvat da ih mogu zamrznit i da mi je lakše preko tjedna.... vikend je rezerviran za obiteljsko okupljanje za stolom i to je po meni neprocjenjivo.... večera je uvijek nešto lagano.... tako je kod mene.... sve je stvar organizacije .... pozzz svima ♥

    OdgovoriIzbriši
  16. I moja mater je radila trceci u visokim stiklama zorom u banku, uz zgodnog i zahtjevnog dalmatinskog muza i troje djece, te siru obitelj vrrrrlo vezanu....na svake nacine. Jeli smo kuhano. Sve je stimalo. Nisu joj pomagale svekrva, mater i ine, nego ona njima! Ali...nije lako...treba se potruditi, jel' da Mia K.G...:)))

    OdgovoriIzbriši
  17. Daniela Figlia: Ista je bila i moja majka.... Doduše, i otac je bio vrlo savremen, neklasičan čovek ovih prostora, ali lepo smo klopali, tako da sestra i ja imamo iste takve i navike i stavove.....

    OdgovoriIzbriši
  18. Lada Borcic: Bravo zene, jos nas ima! Kod mene se momentalno (vecer je) moci barlotti fazol koji ce sutra postati pasta-fazol. Za silikonsku dolinu, to je sajens fiksn.

    OdgovoriIzbriši
  19. Daniela Figlia: Baš me juče drugarica pita šta je pašta fažol.... Obožavam!

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails