05. 02. 2011.

vrhunska drama

Još sa šalom oko vrata i u polugrčevitom stanju nakon odgledanog,
puna dojmova, divljenja i snage,
sjela sam na mali tren, 'postati' ovo na moj blog,
kako nitko ne bi propustio odgledati ovaj film.
Moram priznati da s mojim oduševljenjm nema nikakve veze činjenica što sam godinama zaljubljena u Colin Firtha, niti što su me sve donne della mia famiglia, nonna, zie...od vrlo malih nogu putem talijanskih (kasnije sam nastavila putem ostalih) časopisa, uspjele zaraziti praćenjem kraljevskih obitelji. Osim Grimaldijeve, na prvom mjestu je oduvijek bila britanska kraljevska obitelj, o kojoj znam privatnih stvari i detalja dostatnih za sudjelovanju na kvizu, odnosno njihova sam obožavateljica.
Ništa od svega toga nije utjecalo na ovo moje oduševljenje odgledanim.
Očarana sam.
To se zove vrhunski film, u kojemu ja SVE naprosto - savršeno !!!
Malaksala od ispunjenosti.
Idem smiriti doživljaje, bezglasno, polako i svečano...uz Beethovena na 'repeatu' u glavi.
Da, hoće mi se još jedno gledanje...

Broj komentara: 14:

  1. Danas sam baš komentirala kako ga obavezno moram pogledat,a sad mi je žao što to već nisam.

    OdgovoriIzbriši
  2. Da, Lydia....moraš, ti moraš:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako nas mamiš uvijek, kako si maherica u tome! Ne mogu sad dočekati čas da pogledam ovaj film.

    OdgovoriIzbriši
  4. Sa tolikim emocijama je napisano,da ne mogu da odolim ovom filmu, zeleci da dozivim isto!
    Izmedju oblaka, samo za vas, stize poljubac od N.Z.

    OdgovoriIzbriši
  5. Gledala ga! Odlican! Odlican!

    OdgovoriIzbriši
  6. Rea,
    odlicno bi ti pristajao Colin Firth:)))
    Jako dobro reklamiras sve!
    Voli te
    Anonimus

    OdgovoriIzbriši
  7. Idem odmah sad karte rezervirati...
    Hoće Bigi poluditi od dosade ako ga natjeram da ide samnom?
    Na "Ponos i predrasude" mi je pobjegao na pol filma:))))))

    Pusek!

    OdgovoriIzbriši
  8. Draga Inja,
    mislim da nećeš ostati sama u kinu:)
    Pozdravi Bigija i kaži mu da se damu ne ostavlja samu u kinu
    ili
    da odeš u drugoj pratnji, onoj 'za filmove'!?!
    Poljubac tebi, tajanstvena:)

    OdgovoriIzbriši
  9. projekcija upravo počinje....

    OdgovoriIzbriši
  10. UŽIVAJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  11. veselim se ovotjednom odlasku u kino!

    OdgovoriIzbriši
  12. Draga Lusitania, riječi koje su me razveselile danas...Znam koliko ćeš uživati!!!

    OdgovoriIzbriši
  13. Lidija Buzdovacic: Evo me friško iz kina. Preeeeedobaaar film!!!Vrhunski!!Pod muzikom vjerojatno misliš na Beethovenov klavirski koncert No.5. Uvik me rasplače.Iden sad malo tračat Wallis.

    OdgovoriIzbriši
  14. Mislim na svu..ali naj Beethovenovu 7!
    Kako mi je draaago da si gledala!!!!
    Dijelim svoje jos frisko odusevljenje s tobom, Lijepa.
    Aj, kod Wallis.

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails