04. 02. 2011.

veličanstvena narančasta

Spopalo vas je da napravite promjenu u svom životu.
Pustite drastične izmjene vlastitog izgleda,
novosti u odgoju djece,
isključivanje nekih kolega iz svoje blizine,
sipanje intimnih zaključaka u lice rodbini,
kupovinu još jednog para cipela,
pa, umjesto svega toga,
dodajte nešto narančasto u svoj dom,
od detalja do drastičnog bojanja zidova (čemu ste vjerojatno skloniji).
Vaše će gnijezdo odmah zasjati nekim veseljem i na sve ukućane djelovati pozitivno - to se traži!
elle decor

Broj komentara: 12:

  1. Sviđa mi se narančasta, vedra boja..a za ove druge životne izmjene koje si navela kao da si mene pročitala, redom kako si i navela..:)))

    OdgovoriIzbriši
  2. Haha, Nado draga...
    Probaj ovog puta sve s popisa izbrisati i predati se samo bojama koje će uvijeti radost, do srži - moguće je!
    Znam da je tvoj dom u bojama:)))
    Želim ti savršen petak, još bolji vikend,
    od srca!

    OdgovoriIzbriši
  3. Sani Pervan: uvijek sklonija toplim bojama....

    OdgovoriIzbriši
  4. Narcisa de Kulis: eto, ja sam ponosna vlasnica jednog naračastog zida.....

    OdgovoriIzbriši
  5. Nela Tičinović: i ja ga imaaaaaam:D

    OdgovoriIzbriši
  6. Goran Tomašević: Uf otkada smo ga mi imali... Pa vi kasnite! :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Narcisa de Kulis: tko će se sa tvojom majkom mjeriti;)))))

    OdgovoriIzbriši
  8. Goran Tomašević: haha :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Narcisa de Kulis: mi samo pokušavamo hvatati korak sa njom i ovim motivirajućim slikama...hahahah;)))uređujemo stanove, pravimo kolače,putujemo na razne strane svijeta,slušamo glazbu.......uglavnom, trudimo se;)))

    OdgovoriIzbriši
  10. Goran Tomašević: haha nije je lako pratiti, slazem se. Neznam ni ja odakle joj snage za sve to i di nalazi inspiraciju.

    OdgovoriIzbriši
  11. Nadia Bokulić: Moja kuhinja je narančasta! Inspirirana satovima crtanja i nekim novim životnim spoznajama.

    OdgovoriIzbriši
  12. Draga Nadežda moja,
    kako inspirativno zvuči i prekrasno, kada netko kaže da ide na satove crtanja...zavidim ti na onaj lijepi način koji ide kroz divljenje!
    Time otškriva svoju dušu i potrebu i posebnost i mogućnost da za sebe imaš neko svoje privatno vrijeme,
    ima li što ljepše od toga!?!
    E, pa nema...
    Pozdrav Chicagu!
    Ljubi te tvoja Rea iz I b

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails