15. 02. 2011.

Rhett Butler: I can't go all my life waiting to catch you between husbands.

Zbrkana sam. To se događa kada događaji oko mene preuzmu kontrolu nada mnom. Na neki način, zateknu me nespremnu, zbune me, pa onda obuzmu, a ja im se nehotično prepustim. I onda guram dalje. Živim, dišem i hodam kroz jutra, popodneva, večeri i ne primjećuje se da lelujam bez cilja. Nesvjesna da sam ispustila konce iz ruku i prepustila okolini da preuzme kormilo. Mislim da se to događa kada se umorim, iznutra. Jučer sam spoznala svoje plutanje i zasmetalo me. Do te mjere da sam donijela odluku kako trebam nešto promijeniti što se tiče samousmjeravanja. Preteško bi bilo reći da sam sebe pogubila, jer nisam. Samo sam dozvolila strujama da upravljaju... dok ja predahnem. I dosta je bilo toga, čini mi se da sam skupila snagu. Jutros me Mammy probudila. Lijeno sam spuznula s visokog kreveta, prišla prozoru, udahnula miris Tare i shvatila da sam u zadnje vrijeme dovoljno odmarala. Stajala sam na prozoru i slušala pjev ptica, kada me čipkana zavjesa blago dotaknula po goloj nadlaktici. Stresla sam se od tog nježnog dodira, osjetila čežnju za Rhettom, svjesna da se moram pokrenuti, ako se želim osjećati bolje. Donijela sam odluku o uspostavljanju nove ravnoteže u svom životu i pohitala u prirodu, ne hajući za dozivanje na doručak...

Broj komentara: 7:

  1. Martina Mišlov: Jedan od drazih filmova...like

    OdgovoriIzbriši
  2. Ne bojim se za tebe ja. Osjecam da si u toj fazi, ali nije prvi puta. Kreni Rea!

    OdgovoriIzbriši
  3. Da. Sutra cemo opet biti mi onakve kakve jesmo - prave!!!!! Volim vas

    OdgovoriIzbriši
  4. Ana Marcev: Neki proces identifikacije tamo kod tebe?

    OdgovoriIzbriši
  5. Hej, Anci..neka vrsta identifikacije, recimo. Pozitivna, svakako.

    OdgovoriIzbriši
  6. Prepoznah se,kao sto puta do sada u ovom salonu za durenje.

    OdgovoriIzbriši
  7. Tomorrow is another day...

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails