16. 02. 2011.

please, come in...

Modna dizajnerica Liza Bruce i njezin suprug, umjetnik Nicholas Alvis Vega, pozivaju nas da posjetimo jedan od nekoliko njihovih svjetskih domova. Otvorili su vrata svoje kuće u Maroku, a onda nas i posjeli oko divnog prirodnog bazena, proveli božanstvenim vrtovima, terasama punih žarkih boja i ponudili nam svoj divan hamam...ah!
Photographer: Simon Upton

Broj komentara: 7:

  1. Kako me privlači ova toplina i ove boje po sivom vremenu ovih dana. Prelijepo je. Obasjalo me sunce.

    OdgovoriIzbriši
  2. Narcisa de Kulis: hvala...evo ulazim...baš mi treba...;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Udji, opusti se prije spavanja...

    OdgovoriIzbriši
  4. Savršeno, apsolutno je meni svanulo sunce koje nam toooliko fali!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Nado, tako mi je drago kad uspijem poslati sunca, topline i radosti i u sjeverne krajeve:)))

    OdgovoriIzbriši
  6. tko briše prašinu sa svih ovih detalja?

    OdgovoriIzbriši
  7. Nema tamo prašine, a kad se malko skupi, jasno - žena zadužen za to:))))

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails