05. 02. 2011.

miris kube u zraku


Odsanjala sam tako jedan san otvorenih očiju, na javi, usput hodajući vlastitim životom. Bila sam na Kubi. Bilo je toplo. Narančasta ljetna haljina, zlatne rimljanke na stopalima, koža potamnjela od sunca, raspuštena kosa i smijeh. Osjećala sam sreću dok ne muška ruka hranila mandarinama, a ja sam za uzvrat njemu nudila svoj sladoled. Jučer sam bila tamo. Danas sam otišla po porciju sunca na svoju terasu. Čula sam kubanski ritam odnekud...s neba!?!

Broj komentara: 5:

  1. Sladjana Rankovic Biljman: Pa kako si mi ti , draga REA ? :-)))

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako vidis, Sladjo draga, u kubanskom ritmu, sto znaci - dolazim k sebi:)))

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako vruuuceee!!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Velika mi je zelja docepati se Kube, dok je Kuba jos Kuba. Prije no sto je zaskoci cijela svita Burger Kingova, Donaldsa i svi oni sto "zapad" znace!

    OdgovoriIzbriši
  5. Ako se dočepaš prije mene, uživaj duplo. I obrnuto, ako se ja prva dokopam. Do sada nisam. Želju imam. Nije li to najvažnije!?!

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails