19. 02. 2011.

miris knjiga


Moje utješno vrijeme je kišovito, oblačno, osrednje hladno. Inspirativno mi je to sivilo, izaziva mi toplinu oko srca, prijeko potrebnu kada sam najumornija. Omogućava mi da se šćućurim negdje onkraj svijeta i tamo bez da ometam ikoga, prikupim snagu da opet bljesnem i izađem na sunce, raskošna i nasmijana.
U međuvremenu, mjesto gdje je najtoplije i najsigurnije sklupčati sebe, bio bi brlog prepun knjiga, knjižara ili antikvarijat, svejedno ili jedno i drugo. Miris knjiga me oduševljava, svakako je jedan od najdražih. Uvijek kada knjigu primim u ruke, moram pomirisati nasumce otvorene stranice, bez obzira je li nova ili stara. Stari miris je bolji, vraća me u neke davne nedorasle dane, u kojima su i problemi bili manje složeni ili ih nije ni bilo. Oblačan dan je potreban kako bi osvjetljenje bilo odgovarajuće, jer očekuje se usred male, ali moćne knjižare, obavezna umjetna rasvjeta, ona žućkasta, neonu mjesta tu nema.
U nekom pretrpanom uglu, mali 'rešo', nedozvoljen, ali postojeći. I miris netom skuhane kave. Dok tranzistor nije upaljen, čuje se vanjsko toptanje kiše. Osjećaj toplih nogu, smirene duše, prožimajuća dragost zbog nalaženja na najboljem mjestu na svijetu, rijetko je isprekidan zvoncem na vratima.
Opustila sam sebe ovom mentalnom slikom dovoljno da utonem u još jedan san, želeći da počnem slabije reagirati na puni mjesec koji me jučer ponovno natjerao da zajašim metlu...zzz
 via cedric, parisdeuxieme

Broj komentara: 8:

  1. Moja omiljena knjizarica, (blok udaljena od mog stana), izgleda upravo tako kao gore prikazane fotkice. Pretrpana knjigama, skripavi drveni pod, slabo osvijetljen podrum ( zagusen policama knjiga), izoliran od bilo kojeg ulicnog zvuka, Svaki put izgubim "miru o vrimenu" kad se tamo nadjem, zacarana.

    OdgovoriIzbriši
  2. Kakva ljepota...bila bih s tobom u ovoj divnoj knjizari i to uz sve opisane detalje koje si savrseno nanizala i koji mogu biti takvi i nikako drugaciji. Lijepo pises i savjetujem ti da pises knjige, kojima mozes puno dati drugima. Ceka te kava u tvom malom knjiskom brlogu, dodji zajedno cemo je popiti s gustom! Cestitka na blogu jos jednom, otkako si otvorila salon, veselije zapocimam svoje dane, draga,jedinstvena Rea!

    OdgovoriIzbriši
  3. Silvana Tvrdic: Krasno..Katapultirala si me nasred ove knjizare..stvarno ovde mozes provest sate i sate istrazujuci i odabirajuci dobre knjige...Obozavam listat, mirisat stranice...ali vjeruj mi da je Ipad savrsen na putovanjima..Ne treba vise posebna torba za knjige..komodno, prakticno..treba se samo malo naviknut i ostavit nostalgiju kuci..

    OdgovoriIzbriši
  4. Branka B Tocka: guštam u tvojim temama, za dobro jutro...

    OdgovoriIzbriši
  5. Silvana Tvrdic: ja i za dobar dan, dobru vecer, za laku noc...:))))

    OdgovoriIzbriši
  6. Silvana,Ipad prihvaćam kao novost koja jest izuzetno praktična! Jer, glupo je biti isključiv i žaliti samo za 'pravim' stvarima na koje smo navikli. Ipak, ljepše mi mirišu knjige...priznajem

    OdgovoriIzbriši
  7. Sanda, draga...znam da guštamo u istome:)))

    OdgovoriIzbriši
  8. Rosana Vasiljevic: ovakve sobe su mi san,jos malo i tu sam

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails