03. 02. 2011.

lovely day

Otvorio se novi 'D’Espresso' na Madison Avenue u New Yorku. 
Muvam se tu u blizini.
Ako ste za, pridružite mi se, trebam društvo u ovo doba četvrtkom, danas pogotovo! 
Da vas čekam ondje?
Bit ću dobre volje!!!

Broj komentara: 14:

  1. Nudim se kao drustvo! Cekaj me, stizem. I ja sam u blizini:)
    anoniman

    OdgovoriIzbriši
  2. Hej, Anoniman!?
    Ocajnicki trebam drustvo, svakako te cekam, pozuri. Gladan? Narucit cu...

    OdgovoriIzbriši
  3. Boris Šuljić: Malo mi se zavrtilo u glavi, neznam kako funkcionira kad se popije recimo boca vina, nije valjda da imaju samo kavu...?!?

    OdgovoriIzbriši
  4. Narucit cemo vino! Pretpostavljam da ce ringispil u glavi stati:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Boris Šuljić: Ok, pa ako parket i dalje bude na istom mjestu, bar neće izazivati takvu nelagodu.... btw vrlo lijep i originalan dizajn!

    OdgovoriIzbriši
  6. Slazem se, odlican cak!!!!! Haha, parket donosi bocni smiraj. OK je sve. Neobicno, ima svega 39m2, ali za brzi zalogaj, casicu razgovora, susret na neobicnom mjestu, svjezinu ambijenta - odlicno!

    OdgovoriIzbriši
  7. "Hej, Anoniman!?
    Ocajnicki trebam drustvo, svakako te cekam, pozuri. Gladan? Narucit cu..."
    .... mozda bih i ja dosao, ali Three is a crowd?
    a mozda je i onaj prvi anoniman ipak blize tebi?
    Anoniman 2

    OdgovoriIzbriši
  8. Ja sam Anoniman No 3 i najblizi sam destinaciji! Rea ja te cekam na Madison Ave, pozuri!! Bolji sam od svih!

    OdgovoriIzbriši
  9. Anonimnom2 i Anonimnom3:
    Možda da dogovorite dvoboj!?!
    Šalim se, naravno, ali zamišljam vas u košuljama koje imaju na prsima 'jabot' i u rukavicama, u maglovitom jutru negdje na rubu guste šume...pozvana sam i ja, koja sa strane nemoćna stojim i čekam 'ko će koga, aaahhh...
    Hej, svi ste pozvani sa mnom u D'Espresso:)))
    Anoniman3 je na licu mjesta, mi ćemo mu se rado pridružiti. Još je danas idealno vrijeme, kraj radnog tjedna i to... Po kojem vremenu se dogovaramo? Njujorškom jasno? Uskladimo satove!

    OdgovoriIzbriši
  10. Good morning. Uskladimo satove:)

    OdgovoriIzbriši
  11. Narcisa de Kulis: stvarno fora, parket na zidu,knjige na podu......a o ponudi u staklenoj vitrini neču ni komentiarati;))

    OdgovoriIzbriši
  12. odlična metafora!! naopaka bajka, naopaka stvarnost! garant ljudi izlaze bljedunjavi,ali sviđa mi se!!

    OdgovoriIzbriši
  13. Vidiš, ja jedina valjda ne gledam na ovo kao na osjećaj vožnje u luna parku...
    Možda sam u krivu:)))

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails