21. 02. 2011.

carnevale di venezia

...sjetila sam se kako sam godinama djeci sama šivala predivne kostime i osmišljavala šminku i dodatke koji bi ih pretvarali u najbolje maske kojima su pobjeđivali na organiziranim 'maškarama'.
Danas bih najrađe sebe poslala na bal pod maskama.
I to u Veneciju. 

Broj komentara: 10:

  1. Silvana Tvrdic: Ovi vikend sam tamo :)))) Gustan svake godine... Par nestvarnih dana, posebna atmosfera...

    OdgovoriIzbriši
  2. Divno...sjeti me se, da posredno osjetim i ja:))))) Gustaj!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Silvana Tvrdic: Ocu lipoto!!! ops...Boginjo!!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Pripazi kako se izrazavas....ej...:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Silvana Tvrdic: puzen do tvojih nogu...ljubim stopala...molim za oprost :))))

    OdgovoriIzbriši
  6. Oprosteno, oprosteno, ustanite.

    OdgovoriIzbriši
  7. Silvana Tvrdic: Klanjam se i povlacim prema izlazu..napustam Vase odaje blazena i ushicena..

    OdgovoriIzbriši
  8. Silvana Tvrdic: volim te Boginjo!

    OdgovoriIzbriši
  9. Znas sta me odusevljava kod tebe? Uvijek pratis aktalna dogadjanja:) I ja bi na karneval vrlo rado!

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails