25. 05. 2010.

Rein 'lemon pie'

(na slici: lemon pie iz moje kuhinje)

KROSTATA


22 dag brašna
12 dag margarina
7,5 dag šećera
1/2 žličice praška za pecivo
2 žumanjca (bjelanjce istuci u snijeg i staviti sa strane za 'finish')
1.5 žlica mlijeka
Tijesto izradi i prstima ga raširi u formu od torte namašćenu i pobrašnjenu, pa ispeci na 200 C dok porumeni... samo!!!! (15ak, 20 minuta).


KREMA


4 žlice brašna
sok i korica od 2 limuna
2 čaše šećera
2 čaše vode
4 jaja
Kuhati da postane kao želatina i skoro hladno, mazati na tortu!
A, onda na kremu stavi snijeg od bjelanjaca i vrati na par minuta u pećnicu da vrhovi bjelanjca samo porumene!!!!
Dobro ohladi tortu!
IZUZETNO je ukusna!!!


(Napomena: Ova krema je MOJA posebnost. Oni koji vole američki Jello od limuna za pite, iznenadit će se kada probaju domaći Jello.)

4 komentara:

  1. Evo ja sam se "ušuljala" na preporuku prijateljice Rosane koja mi je preporučila Vaš salon kao oazu lijepih okusa,mirisa, slika i sjećanja.Sutra mi stiže prijateljica iz Zagreba i budući da prognoziraju kišu nadam se da će okusiti malo Mediterana barem korz nepce.
    Hvala na receptu ,a sad kod susjede po neprskane limune s Ugljana.

    OdgovoriIzbriši
  2. Draga Lidija,dobrodošla!
    Nikako se šuljati, samo izvolite, uđite slobodno:)))
    Drago mi je!
    Sigurna sam da će 'lemon pie' biti neodoljiv i da će odjednom tmurni dan netragom nestati, a ostat ćete samo vas dvije i savršena 'ćakula' uz slatki zalogaj,
    pogotovo što su limuni s Ugaljana...to je moj otok! Moje djevojačko prezime je iz Preka, za koje me veže niz najljepših uspomena...

    OdgovoriIzbriši
  3. Napravit ću ti je ove dane! Samo mi je žao što si tako zaboravio hrvatski:))) vt

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails