18. 05. 2010.

otvaram svoj 'salon za durenje'

Suviše turbulentan život me naveo da otvorim dodatnu prostoriju u svom životu, onu koja će služiti za 'pražnjenje' moje fino, ali gusto istkane svakodnevnice. Logično je bilo da tu prostoriju uredim u skladu s vlastitim stilom...nešto vrlo slično boudoiru, jel'!?! Boudoir se prevodi kao 'soba za durenje', zbog značenja riječi 'boude' koja znači durenje. Glupasti naziv, ali donekle istinit. I premda bi značilo da sam razmažena pojedinka koja će nekontrolirano graktati, vrlo vjerojatno ću biti daleko od toga...
Otvaram dvokrilna vrata svog salona, danas!

4 komentara:

  1. Draga Rea, cestitke na kurazi i volji za otvaranje bloga...bilo je i vrijeme vise:)...evo vidim 123 posjetitelja na danasnji dan...lijepa brojka! Nadam se da ce biti i vise komentara,ali ako se vecina i ne oglasi, tu je registar posjetitelja...pa sad...zar pogledi ne govore vise od rijeci:)?!...uglavnom citamo se i nemoj nas napraviti puno ovisnima:))) Liana

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala ti! Ja sam samouka (sve ovo mi je novo) i brojač sam sama iznašla i postavila tek popodne, iza 17h, tim više se iščuđavam na broj posjeta... Ali, znaš ti mene, ja ovo sve činim jer time i sebe uveseljavam (osim osjećaja da nekome razveselim dan), a o posjetiteljima ne mislim kao nužnosti, nego svatko tko dođe nek' je dobrodaošao u salonu!!! Nakon ovoga, još mi samo preostaje da otvorim za javnost ZBILJA svoj salon i počmem kuhati kavice, miješati koktele, spravljati čajeve, mijesiti kolače, oblikovati damske sendviče...skoro pa se već vidim:))))

    OdgovoriIzbriši
  3. dobar blog, samo da bude više novijih postova

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala, Sartess.
    Sigurno misliš u neko posljednje vrijeme...kad nisu postovi svaki bogovetni dan!?!
    Nadam se da će uskoro biti opet dobar ritam!!!
    Poljubac...i hvala što gostuješ u Salonu:)

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails