25. 05. 2010.

e ovo ja zovem dobrom reklamom. a?




Vodeći računa o dobrom raspoloženju naše premijerke, iskreirala sam svoju reklamu za Dingač.
Za udarnu fotografiju odabrala sam mušku osobu, a ne žensku, kako bi se pripadnice nježnijeg spola odmorile od svojevrsne 'eksploatacije' u svrhu privlačenja klijentele.
Mladi muškarac nije model, već pravi pravcati mještanin, sin lijepe Njemice i zgodnog vinara čiji brak skladno traje godinama.
Nije gol, već odjeven i to na dalamtinski način, kud ćeš prikladnije!?!
Osobno sam ga uslikala za vrijeme 'fešte' gdje je on nastupao u muškoj klapi, jer čovjek i pjeva i tradicionalno galebari i pristojan je i ljubazan i vozi prekrasan i vrlo poseban motor i svojski pomaže roditeljima vodeći unosan obiteljski posao.
O slikama lokalnih slastica, vina i samog mjesta ne treba pobliže, tu vam je sve jasno k'o dan, vjerujem...

4 komentara:

  1. dakleeeeeeeeeeeee, ko ovo rađa???????????

    OdgovoriIzbriši
  2. Ovaj ljepotan je nadnaravan....

    OdgovoriIzbriši
  3. Draga Rea cestitam ti na prekrasnom sinu.Odrastu tek kad odu, ja to stalno govorim-Cujem da si stalno zabavljala mladu i da je bila prekrasna

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala i hvala. Anonimnost mi ne pruža puno prostora...nažalost. Svejedno, topli pozdrav i hvala na komentiranju!

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails