25. 05. 2010.

ljeta u Dingaču

Prijedlog za muzicku pozadinu:
http://www.youtube.com/watch?v=WiCc9PokR7Q ili
http://www.youtube.com/watch?v=Jld4lDRcTO8 ili
http://www.youtube.com/watch?v=M2IUTtxdHXU&feature=related .



...dakle, ovo je Dingac, mjesto gdje, na samoj plazi u ubavoj kucici, ljetujem. Mjesto koje ostavlja bez daha, zadnja oaza potpune divljine koja mi pruza odmor koji u svemu neodoljivo podsjeca na Nerudin u filmu 'Il postino'.


Iz Potomja, sela koji je na vrhu brda i koji izgleda kao Provansa, neobradjenim tunelom u kojem moze odjednom proci samo jedan automobil, na drugoj vas strani doceka bljestavilo pucine koja se pruza prema Italiji.


Dingac lezi duboko dolje, nad zapjenjenim sikama tirkiznog mora, najtirkiznijeg na Jadranu...i, ne 'bacam se rijecima', jer sam prosla Jadran uzduz i poprijeko u svojim nautickim godinama.
Nakon tunela, desno je put za Postup, a lijevo za Dingac, krivudava divlja cestica koja kroz mirisno smilje, lelujavu pozutjelu visoku travu, bozanstvene padine skupocjenih vinograda i opojni miris koji i 'najslabiji njuskaci' moraju osjetiti, uz ritam cvrcaka stignete do male bijele kucice, na samoj plazi koja je, recimo... Bahamskog tipa. Doduse, umjesto dosadnog pijeska koji danima gostuje u svim tjelesnim naborima, ovdje je mikro sljunak, gladak i obli, na kojemu se i bebe valjaju s gustom.


Ovo nije sastav, ne pazim sto pisem, nego nabacujem rijeci, i premda bi nepravedno bilo ne spomenuti vrijedne i nevjerojatno zgodne mjestane (kao i prezgodne mlade vinogradare koji kao s reklame, svi iskacu iz svojih blistavih pick up trackova) ipak cu stati, jer je to drugi zanr...:)))))
Neka vam ove slike iz obiteljskog albuma predstave oazu koja osvaja do ganuca...

Broj komentara: 6:

  1. Rea, odlično je, kada čitam tvoje crtice imam osjećaj da sam s tobom. L

    OdgovoriIzbriši
  2. Drago mi je i zahvaljujem! Budi sa mnom i dalje, tko zna gdje ces jos zaviriti bez da mrdnes iz Pariza:)))

    OdgovoriIzbriši
  3. Postovana rea vratili ste mi godine provedene na nasem Jadranu,nedostaje mi,volim more a zivim daleko od njega,i nekoliko zemalja dalje od nasega mora,stavicu vas na moje favorite.
    Pozdrav iz Holandije od g.babic@home.nl

    OdgovoriIzbriši
  4. Draga ili dragi G. Babic,
    nema mi ništa ljepše nego kada uspijem nekome staviti osmijeh na lice, posebno vratiti ga jer je neko vrijeme iščezao,
    ako uspijem nekome evocirati kakve lijepe uspomene,
    ako uspijem nadoknaditi barem nakratko mrvicu pažnje i topline i odagnati usamljenost
    ili ako uspijem nekoga zagrliti...
    Najtopliji pozdrav od mene,
    iz vrelog, ljetnog, sunčanog Splita,
    a vi fino zgrabite tu blještavost
    i zadržite je u svom srcu!
    Hvala na lijepom komentaru:)
    Rea

    OdgovoriIzbriši
  5. Moje ime je Gordana.bila sam u 16oj na odmoru u Podstrane kod splita,sama sam ovdje nikog sa nasega mora i tako toplih rijeci,kao vase,i same rijeci salju toplinu odatle u ovaj svjezi dan holandski.pisite mi,Profil je anonom jer nemam moju sliku na internetu.

    OdgovoriIzbriši
  6. Gordana, budite gošća mog Salona kad god vam se prohtije - sigurna sam da ćete uvijek 'prokopati' i pronaći na mom blogu nešto što će vam dati optimizam!!!!!!!!
    Pozdrav veliki!!!

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails