20. 05. 2020.

Bezuvjetna ljubav: voljeti čak i ulijepljenu tipkovnicu laptopa and stuff




Kada je kolektivno jeziv dan,
umijeće je moći napomenuti sebe 
kako nije grozno samo vama.

U ovom dijelu svijeta,
kada stisne nebo
i pritisne južina na maksimalno,
pa odluči tako stiskati tjedan dana,
nastane kaos žešći nego u doba Corone,
kada je vladala izoliranost ljudi.

Tada su se klali
fino intimno,
svi po svojim kućama,
odnosno u zadanom krugu osoba.

Sada, kada su popustile mjere,
a biometeorologija zviznula,
prštanje je 
bez biranja
subjekta i intenziteta.

Danas se istresao netko na mene,
a znala sam da je razlog 
gladno doba ručka
i neprospavanih nekoliko noći,
pa sam stisnula usne,
odlučila biti uljudna,
pregrizla slovo odgovora,
pa poslije 
uvrijeđeno i na rubu suza 
pojela juhu sa zvjezdicama.

Tek nešto kasnije sam se drznula
poslati poruku
u kojoj je bilo jasno da Pale nije sam na svijetu,
takav kakav jest,
nego smo danas
svi u istoj majici s natpisom na prsima
" SVI SMO MI PALE".


Komunicirati sam učila sama,
ono kasnije,
dok sam se sama doodgajala,
jer se u roditeljskoj kući 
sve nešto 
podrazumijevalo.

Onda sam nakon svoje dvadeset i treće godine,
shvatila bitnost komunikacije,
uočivši tu manjkavost kod drugog para,
koji je prestao biti par,
pa je jedan dio tog para,
postao moj par.
Bilo mi je jasnije i lakše uočiti to kod drugih,
pa potom i sama početi primjenjivati 
na svoj život.


U ovom gradu vlada takav mentalitet,
da se dosta toga podrazumijeva,
ili prešućuje još iz doba 
"neću reći tati, ali da se nije više ponovilo",

baš kao i iskazivanje nježnosti,
svojstveno više gradovima na sjeveru,
dok se pod ovim nebom to smatra - glupim,
naročito kod muškog roda.

Ismijava se verbalno iskazivanje ljubavi,
 tepanje, 
kupovina cvijeća
i te "gluposti",
čak i odgovor na Njeno pitanje "voliš li me?",
često završava s onim karakterističnim: 
"ala, sad tebe....šta ti je!?! Ka da ne znaš!"

Mislim da ništa od ovoga nije smiješno,
iako je simpatično u TV seriji vidjeti slično
ili u karikaturama koje su vrlo duhovite,
iako su ovdašnje žene navikle na to...
no u stvarnosti bi se baš
 trebalo početi 
lagano to mijenjati.
Ne kažem da je kod svih ovako.
Ja sam recimo imala dosta sreće,
a propos toga.

Čini mi se da bi žene trebale nježno pokazati 
svojim jačim polovicama
što im nedostaje,
što bi im baš bilo drago,
jer ako znamo da 
"malo mi za sriću triba",
onda je zbilja sve
 jednostavno i izvodivo.

Slažem se da tepanje i deminutivi mogu ostati 
 izostavljeni,
ali ostalo 
obje strane 
mogu dobiti.

Idem večeras u kazalište postkoronsko.
Na parove razbrojs'.
Svako drugo tapecirano sjedalo, valjda.
Osjećam se usrano od ovog vremena.
Ispričavam se na slengu.

                                     
I zato sam polizala sada 
sinoćnji zaostali
 "lemon curd"
s ljepljivih prstiju
zbog ulijepljene tipkovnice laptopa,
i nasmijala se 
s nježnošću 
na ljepljivo "a" i "d",
a ne reagirala ljutnjom.
A, mogla sam....................


pics via H E R E 

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails