11. 08. 2014.

Treptanje trepavicama izazvano mirisom

Uopće nisam kalendarski određena.
Kao što me ni uzrast ne određuje.
Poštujem ja sva pristojna pravila,
ali ostala baš i ne.
Nego, ovo kalendarski...
Meni je tek danas ljeto zamirisalo.
Jučer sam osjetila mir u sebi,
sve je nekako sjelo na svoje mjesto
neko blaženstvo,
koje me kao nježni kovitlac zagrlilo
i osjetila sam se... sigurna.
Probudila sam se sama od sebe.
Kao što je Kerum u jednom radijskom razgovoru rekao,
(hahahaha, skoro mi fali)
pričao je kako se on baš nikada ne budi 'nasilno', 
odnosno budilica ga ne 'trza iz sna'.
On to... sam obavi.
'Prirodno'.
Eh, tako sam se kerumovski probudila ja.
Uz pjesmu cvrčaka,
koji ljeti zborski zamijene pjesmu iz ornitološkog raja
podno mojih prozora.
Otvorila sam 'škure' 
i po prvi puta u ovoj sezoni
snažno je zamirisalo - ljeto!
NEODOLJIV MIRIS.
Ravan mirisu pitospore.
Ravan mirisu svježe naoštrenih olovaka.
Ravan mirisu brnistre.
Ravan mirisu nove kožne torbe.
Ravan mirisu bakinog 'portuna'.
Ravan mirisu kiše.
Ravan mirisu božura.
Ravan mirisu 'Karbon' ljepila.
Ravan mirisu šminke za usne.
Ravan mirisu benzinske postaje.
Ravan mirisu pašticade.
Ravan mirisu oprane robe.
Ravan mirisu jedrilice.
Koji u gornjim notama ima miris ugrijalih borovih iglica,
ispod te  privlačne oporosti, namirišeš morsku sol,
pa toplu crvenkastu, puderastu zemlju
i breskve čiji ti sok curi do laktova.
Sklopiš oči i osjetiš sebe do stopala,
promeškoljiš crvene nokte
jer ti se čini da nečujno hodaš po sjenovitoj kamenoj stazi,
prema ranojutarnjem uvaljivanju
pod glatku morsku površinu
koju ne remeti nitko 
osim tebe...
via frsh gipsy

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails