29. 08. 2014.

Očarana sam...

Ako već nisi u stvarnom životu,
a ti sam sebi pronađeš 
ljepotu, inspiraciju, neko svoje malo privatno savršenstvo
koje će te očarati,
pa od jednog petka
napraviti poseban dan.
Slično kao što smo kao djeca 
gradili svoje imaginarne dvorce
u dvorištima, šumama, na livadama...
U ovo virtualno doba,
tajno, jer smo odrasli, 
pa nam navodno nije dozvoljeno nešto tako infantilno,
kao što je stvaranje osobne tvrđave
u koju ćemo se, po potrebi ušuljati
i osjećati dobro,
odnosno prikupiti snagu
ili razveseliti se, 
oni maštoviti mogu sebi stvoriti utočište
koje nitko osim njih ne vidi:)
Ja sam pronašla za danas,
od muzike,
do scena jednog fantastičnog slikara
i jednog iznenađujućeg fotografa.
Svakako pogledajte jednog i drugog,
imate ih u ovom postu oboje.
I sada nasmijana obavljam današnja zaduženja.
To je segment složenog umijeća življenja.
Uz miris netom ispečene torte
od neotrovnih jabuka,
koju je zamolila Prvorođena
da joj napravim,
ostaje mi samo sivma poželjeti dobar kraj radnog tjedna! 
Prvo, savršeni Edward Hopper...
images via google mail 

A, onda izvanredni Richard Tuschman
i njegov projekt
HOPPER MEDITATIONS
Hotel By Railroad
Woman Reading
Woman And Man On A Bed
Pink Bedroom (Daydream)
Morning In A City
Left: Green Bedroom (Morning) Right: Pink Bedroom (Window Seat)
RTH3.jpg
via here

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails