03. 08. 2014.

38. If your life was a movie, would you enjoy watching it?


Jedno od 101 pitanja na koje bi bilo jako dobro odgovoriti,
služeći se bilježnicom.
(Ako još umijete pisati.)
Nakon iskrenog zapisivanja
 intimnih odgovora,
vjerujem da je moguće
neke stvari mijenjati
ili kako se uvijek govori, 
čak i bez posebne koncentracije na rečeno
'poraditi na sebi'.
Obično to 'rađenje na sebi',
mine nakon prvog poziva na kavu 
ili neke druge 'važnije' aktivnosti koja uleti.
Velika je to ŠTETA, koja ide uz sve brži i površniji život.
Pitanje broj 38 je preformuliran moj trik
koji sam sama izmislila,
koji koristim često,
 (već spominjano) 
probajte (pre)priča(va)ti o sebi u trećem licu - iznenadit ćete se! Jako!
Poluoblačno nebo mi je sjelo na tjeme,
ali ne dam se smesti.
A i PMS je gadna stvar.
A i sudjelovanje u životu glavnog lika iz "Catch me if you can" (volim te).
A i ranojutarnje kuhanje 'šugeta za paštašutu' , miris koji intenzivno dopire iz vrta.
A i nježne riječi bivšeg dečka, koje su me, s neba, uhvatile za ramena i prodrmale tren.
A i napetosti ženske osobe s kojom na jednake dijelove share-am kućno usklađeni PMS.
A i 23 ostale stvari, likovi, djela.

Onda sebi odvažno kažem STOP.

Poslušna na stopiranje,
preusmjerim sebe na nešto sasvim drugo.
Recimo na podatnu tkaninu koja klizi u mojoj ruci
i prelijeva se među prstima,
gladeći me i izazivajući mi toplinu oko srca.
Jučer sam dobila prelijepi poklon.
A, nije mi rođendan, nije ni Božić, nije traženje oprosta.
Dobila sam dar koji me rastopio.
I silno razveselio.
(Nije od dlakavog, inteligentnog, jakog, duhovitog, neustrašivog, sposobnog, zabavnog, tamnog, visokog, muževnog muškarca.)
Idem lagano.
Dobila sam domaći rad.
Moram odgledati 'The Wolf of Wall Street" :)
Sada već smirenije, 
uz savršeno ukusno tursku kavu,
s osmijehom na licu,
svima vama želim DOBRU nedjelju!

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails