29. 10. 2012.

trebam čokoladu u zamjenu za ljubav!!!

Ubila bih sada 
za puna usta 
čokoladnog 
kremastog 
zalogaja,
ali uuubiiilaaaaaaaa...
via dustjacket attic

Broj komentara: 15:

  1. Svetlana Pavlović Ćešić:Trebam ljubav u zamenu za cokoladu.

    OdgovoriIzbriši
  2. Nela Tičinović: ..moje ime je Nela Tičinović i ovisnik sam o čokoladi....:)))

    OdgovoriIzbriši
  3. Goga Selanec Barbieri: A kockica negdje skrivene cokolade za kuhanje? Nema?

    OdgovoriIzbriši
  4. Adjelka Marinkovic-Rakin: Hi Nela :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Suzana Matković: Rea Košta u sriduuuuuuuuuu!pogađaš drito u bolnu točku!

    OdgovoriIzbriši
  6. NASTAVAK NASLOVA GLASI: ...KOJE NEMAM.

    OdgovoriIzbriši
  7. Goga Selanec Barbieri, sad sam pojela rastopljenu čokoladu za kuhanje s malo mljeka...bilo je doista krizno.

    OdgovoriIzbriši
  8. Goga Selanec Barbieri: Ja uvijek imam cokolade za kuhanje. Niš' ju ne topim ;-)

    OdgovoriIzbriši
  9. Ja sam se bas... zdurila:)))

    OdgovoriIzbriši
  10. Nina Hartnett; You are always loved :)

    OdgovoriIzbriši
  11. O pa to je prava kriza,jaca od narkomanske.Nemati kockicu cokolade u tako bitnom trenutku po zivot.Potpuno razumem kako ti je bilo:)

    OdgovoriIzbriši
  12. Pa sto se ne obuces i ne odes kupiti Milku od pol kile?

    OdgovoriIzbriši
  13. hahahahahaha, rastopila sam onu za kuhanje....nije mi se dalo po oluji probijati do prvog dućana...

    OdgovoriIzbriši
  14. Imas moju ljubav ogromnu!

    V.B.

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails