17. 10. 2012.

blue pumpkins

blue pumpkins
Živite na morskom zraku 
i htjeli biste prilagoditi bundeve 
tom blagotvornom podneblju?
Ili biste htjeli imati drugačiju dekoraciju 
za ovogodišnji Halloween?
Divna plava ideja za vas!!!
blue pumpkin with rope
pumpkins painted with chalk paint
blue pumpkins
blue pumpkins
via completely-coastal
Kako ih izraditi? 
Ovako!

Broj komentara: 8:

  1. Martina Feuer de Castro: svidja mi se ideja, mada nisam sigurna da bi kod ostatka prosla!

    OdgovoriIzbriši
  2. I meni se sviđa! Kod ostatka obitelji..?

    OdgovoriIzbriši
  3. Martina Feuer de Castro: da da!

    OdgovoriIzbriši
  4. Vidi, vidi ti njih...tradicionalna famiglia:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlicna ideja! Idem popodne u Brico store po plavi sprej, bundeve imam doma! Hvala

    OdgovoriIzbriši
  6. Pumpkinomanka, to sam ja. Volim ih u svim bojama i oblicima. Definitivno su jos jedan od razloga zbog kojih volim Jesen.
    Slicice, koje si prilozila,su fanta fanta fantasticne!

    OdgovoriIzbriši
  7. I ja ih volim! Ove plave su me oduševileeee

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails