08. 10. 2012.

tajnovita idila


I tako upotrijebiš maštu, 
pa sagradiš neko utočište u svojoj duši, 
nije važno je li veliko ili malo, 
poznato ili nepoznato, 
novo ili doživljeno,
čudno ili normalno.
Važno je da je to malo, toplo, sigurno mjesto, 
kamo možeš pobjeći 
i sakriti se od pljuska nevolja koje te zadese 
bilo bez kišobrana, 
bilo s kvalitetnim kišobranom 
koji se ipak razbije.
Ako se kišne kapi pretvore u ledenu krupu 
koja bolno pada na glavu i leđa, 
štalica je nužna.
Tamo sam većinu vremena.
Ne uspijem uvijek ni skinuti uniformu njegovateljice,
nego se uniformirana teleportiram.
I ozdravit će duša moja 
od točno top pet (5) stresova, 
nabrojenih u knjigama stručne vrste!
Dala sam sebi riječ.
I vama:)

Broj komentara: 5:

  1. ndjelka Marinkovic-Rakin: :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Beautiful art. Wonderful movie.

    OdgovoriIzbriši
  3. SAVRSENE SU MI OVE SLIKE! PREEEELIJEPE!

    FILM VOLIM KOLIKO I CETIRI KNJIGE PO KOJIMA JE SNIMLJEN.

    BRAVO!

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako sam gutala i zivila taj cetverac ...pada mi napamet scena iz djetinjstva, ljetno popodne, u dvoru, na krovu garaze, povise koje je rasla divlja vinova loza, ja sakrivena na tom krovu, izgubljena u vremenu i prostoru, zamisljam da sam ja ta famozna Josephine, Jo...

    OdgovoriIzbriši
  5. Znaaam. Ja nisam bila na krovu garaže, ali od uzbuđenja u 'gradskoj biblioteci' gdje sam s uzbuđenjem uzimala novi nastavak velike knjige s lipom slikom, do mahnitog čitanja....pamtim kao vrlo, ali vrlo posebnu uspomenu u srcu!!!!!

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails