23. 10. 2012.

domaći razgovor iz kupaone


Simultano peremo kosu 
moja Kći i ja.
Odnosno, ja već sušim, 
a ona pere 
s glavom u kadi.
Obje imamo grivu do... pozadine, 
no potpuno različitih boja.
Kasno smo ručale, 
jele desert 
i pile cappuccino,
cijelo vrijeme čavrljajući,
pa sam nastavila svoju žalopojku,
nadglasavajući sušilo za kosu ilitiga fen.
Opomenula me da se bez prestanka žalim,
a da su simptomi potpuno nevjerojatni.
Naime, danas cijeli dan osjećam nešto čudno,
nasjličnije histeriji, valjda,
kao vrstu bolnog uzbuđenja,
ne zlogukog,
neko kao vrstu očekivanog iznenađenja
ili neke posebne vrste neuroze...
Insomma, opisivala sam tako i opisivala,
davila je otkako se pojavila doma.
I odjednom mi se Kći obrati 
ne odižući glavu iz kade:
"A, jadna ti... čovik bi promislija da si luda... A, nisi."
Ja se instant vrijeđam:
"Dakle, samo iz enormne ljubavi 
ti dopuštam da mi tako nešto kažeš, 
bez da se ljutim na tebe."
Ona će opet:
"Volim ja tebe i takvu... šta ću s tobom.."
Ja nastavljam lamatati s okruglom četkom 
kroz metar duge vlasi.
"Užasno se čudno osjećam, kao da ću šiznuti. Ah... možda mijenja vrijeme."
Kći prizna da je slično promislila za ručkom i za sebe.
"Majkili, samo si... umorna. Od svega. 
To ti je sve od umora."
Na to se kao malo spasim, ali ipak dometnem, 
ugašenog fena, da se ne nadvikujem 
i dodatno troišim energiju na rezervi zadnjih dana:
"Božemiprosti, jesi li svjesna kako to zvuči? 
Znaš ono u američkim filmovima 
kad majci luđakinji strpljivo ne govoriš istinu, 
nego samo blago joj objasniš da je - umorna."
Ona mirno odgovori:
"U američkim filmovima, 
uzmeš majku luđakinju, 
fol je odvedeš u šetnju 
i ostaviš u sanatoriju."
Ja se još uvijek smijem na slike iz razgovora,
čak ne dvojeći jesam li možda granični slučaj danas...
Oduševljava me i zabavlja razgovorljivi ženski potomak.
Gotovo svaki dan.
Hvala Bogu.
Da, nadam se da iduće javljanje neće biti 
iz mirnog sanatorija...
via livejournal

Broj komentara: 8:

  1. glasam za rad br. 17, a izbor boja br.11....dok se grohotom smijem na ostavljenu ludjakinju u sanatoriju....no, bolje i to nego da podjes po cigare i nestanes u magli....

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni su sve divne...ima nešto u toj kosi do peta...
    Cigare imam, ali nisam bosa i u spavaćici, a i nije maglovito...
    Grohotom se i ja smijem, svako malo - spasila me s tim prizorom!

    OdgovoriIzbriši
  3. Lilly Hippy: Mogla si prilozit i koju fotku vasih netom opranih kosa

    OdgovoriIzbriši
  4. Imam tehnički problem s prenosom slika, inače bi...doslovno su nam do 'tamo'!!! Baccara - crna i plava;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Lilly Hippy: Ha ha , da do tamo... Da znas sta mi je pâlo n'a pamet...

    OdgovoriIzbriši
  6. "Ma insomma, si può sapere cosa sta succedendo?"

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails