15. 10. 2012.

Chanel No 5


Iako je najprodavaniji parfem na svijetu, 
još od 1921. godine,
iako je Coco zamolila 
dizajnera parfema Ernesta Beauxa 
da napravi parfem 
koji miriše kao žena,
iako ga i Brad promovira - nije moj miris.
Kad sam ga koristila,
sebe sam podsjećala 
na jednu od mojih brojnih svekrvi,
a to i nije neki osjećaj...

Broj komentara: 11:

  1. Volim ih sve , osim "petice". Jedini kojega nisam duperala iz Chanel kolekcije.
    Bas je za staru kozu, hhahahah.

    OdgovoriIzbriši
  2. snijem se glasno i grleno.....

    OdgovoriIzbriši
  3. Daniela K. Fulgosi: Zauvek Chanel parfemi

    OdgovoriIzbriši
  4. Chanel stil opcenito, o parfemima imam podijeljeno misljenje

    OdgovoriIzbriši
  5. Daniela K. Fulgosi: Ja br.5 ne volim za sebe, ali CHANCE fresh i Mademoiselle obožavam....

    OdgovoriIzbriši
  6. Premda je moj parfem...drugi:)

    OdgovoriIzbriši
  7. Ha,hahahah, tek sam sad vidila moj komentar, ma nisam tila rec stara koza, nego stara koZa s kvacicom, z kao zadnje slovo abecede, ahahahaha!

    OdgovoriIzbriši
  8. A, meni bas bilo nekako domaći izraz, hahahahahahahaa!!! Genijalno!

    OdgovoriIzbriši
  9. Koza i guda, to su epiteti kojima nas je maman castila.
    Kozo ( za glupost)i Gudo ( za bezobrazluk), ahahaha. Skroz domace i srcu milo.

    OdgovoriIzbriši
  10. Ja sam bila koza. Srcu milo skroz:) I domaće.

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails