27. 10. 2012.

muška jesen


thanks to Mr Scot Meacham Wood - the adventures of tartanscot

Broj komentara: 17:

  1. Daniela K. Fulgosi: Tvid obožavam ceo život....

    OdgovoriIzbriši
  2. Daniela K. Fulgosi: A tek te boje........ Savršeno.

    OdgovoriIzbriši
  3. Daniela K. Fulgosi: A i to je nekako za zreliju gospodu. I to mi se sviđa ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Bogme...vidjela sam i mlađe, samo ne kod nas često:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Daniela K. Fulgosi: Da. Englezi da.

    OdgovoriIzbriši
  6. Više Talijani i još neki europljani, Englezi su uniformiraniiji i 'dosadniji' u ovoj varijanti.

    OdgovoriIzbriši
  7. (isključujem lordove i zreliju gospodu)

    OdgovoriIzbriši
  8. Savrseno!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  9. Daniela K. Fulgosi: Da, furaju samo crna odela na bele štraftice i roza košulje. I jedno i drugo baš i ne volim. Njih boli uvo za modu, generalno..... Samo, eventualno za status, a i tu su ležerni (što i nije tako loše). Nemaju neki ukus.....

    OdgovoriIzbriši
  10. Da! A, zemlja su svih ovih kvalitetnih materijala i...stila.

    OdgovoriIzbriši
  11. Perfekcija bez mane.

    OdgovoriIzbriši
  12. Daniela K. Fulgosi: Da. Sećam se u Irskoj, pre 100 godina da su prodavali tvid isečen na manje komade, divno upakovan. U svim mogućim bojama. Uhhhhh. I žeeeeeeeeeeeeeeeeeeeešće skup. To bi bio jedan lep i luksuzan suvenir, u stvari.....

    OdgovoriIzbriši
  13. JA SAM MUŠKARAC I VOLIO BIH SE UPRAVO TAKO ODIJEVATI, ALI NE MOGU NITI PRONAĆI SLIČNO, NITI PLATITI, A I ČUDNO BI ME GLEDALI NA ULICAMA MOGA GRADA, SVRSTAVAJUĆI ME U GAY SKUPINU. TREBA ODSELITI IZ OVE BALKANSKE SREDINE.
    POHVALA ZA POST.
    POŠTOVANJE GOSPOĐO!
    D.

    OdgovoriIzbriši
  14. Odlican post! Bravo! Mozda nesto i nauce;)

    OdgovoriIzbriši
  15. Tia: Predivan blog o divnom odjevanju muskaraca....

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails