23. 10. 2012.

gdje smo ono stali..?


Večeras ću se pustiti Ircima 
da me potpuno očaraju!
Imam izlazak 
i već noge 
'rade u ritmu',
cupkam otkako sam otvorila oči.
Ako neće milom,
a onda će silom
veselje u mene!
Riverdance
Ireland
Riverdance
Ireland
ruins
Riverdance...great show.
Ireland

irish village
Riverdance
Four Leaf Clover
images via pinterest






via google images

Broj komentara: 17:

  1. ovaj film je bio kod mene na tv-u jutros u 7!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Onda je to neki znak!?! Sve se preboli i krene se dalje...u Irsku!

    OdgovoriIzbriši
  3. Ovo je moj najdrazi film!!!!!! Dobar provod s Ircima!

    OdgovoriIzbriši
  4. Daniela K. Fulgosi: Znaš na lokaciji, četvrtoj s vrha sam bila. Rock of Cashel. Nezaboravno. Uživo lepše. Nije veliko, ali je čarobno. cela Irska. Bar tada.

    OdgovoriIzbriši
  5. Znam da si bila...sjećam se nekih slika i komentara od ranije...blago ti se. Vjerujem da je nezaboravno...

    OdgovoriIzbriši
  6. Daniela K. Fulgosi: 1986. Sada je sigurno drugačije...... Imam puno slika, ali ne u dig. formatu. Neka ih tamo.

    OdgovoriIzbriši
  7. Daniela K. Fulgosi: Da, ne mora sve da se ukuca u komp....

    OdgovoriIzbriši
  8. Ja sam žena od albuma...ja imam puno 'pravih' fotografija složenih u albumima...ovo današnje me zbunilo i nije mi se svidjelo.

    OdgovoriIzbriši
  9. Daniela K. Fulgosi: Isto. Ali od kako slikam ovim čudom, nisam nijednu fotku napravila

    OdgovoriIzbriši
  10. Daaa, da...nikako napraviti. Zato kažem da mi se ne sviđa ovo.

    OdgovoriIzbriši
  11. Daniela K. Fulgosi: Ma da. I nemam poverenja da će da se sačuva......

    OdgovoriIzbriši
  12. Prekrasna Irska. Nadam se da cemo se, napokon, upoznati na proljece.

    OdgovoriIzbriši
  13. It is not my first time to go to see this website, i am browsing this website dailly and get pleasant information from here everyday.

    OdgovoriIzbriši
  14. ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails