20. 10. 2012.

s posvetom: splitska jesen


Posvećeno mom najdražem muškarcu.
Hoću osmijeh na licu,
toplinu u duši,
radost u srcu,
vidi što teče tvojim venama - čista ljepota koja snagu daje!
Volim te najviše na svitu.

 



Imaš pravo na jednu želju,
razmisli 
i puhni u maslačak:)
Neka ti se ispuni!
photos by Borka Erceg

Broj komentara: 6:

  1. Sani Pervan: nadam se dobrom od maslačka;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Mia Krstulović Gale: :)))

    OdgovoriIzbriši
  3. tako lipo da su riči suvišne!!! Suzana

    OdgovoriIzbriši
  4. Je, lipo je, a znam koliko je tek tebi lipo..;)
    Poljubac!

    OdgovoriIzbriši
  5. Teta Rea nemate pojma koliko puta promislin koliko mi je zaj da mi vi niste mater!
    volin vas puno

    OdgovoriIzbriši
  6. A, dušo moja, koji kompliment... Ne znam o kome se radi, ali znaj, da veće priznanje nisam mogla dobiti! Imam ja ljubavi i za prijatelje moje djece i za puno više 'djece'...
    Hvala ti. Volim i ja Tebe!

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails