OVO JE BLOG KOJI JE GODINAMA IMAO ISKLJUČENU OPCIJU KOMENTIRANJA.
NOVA SEZONA U MOM ŽIVOTU - NOVA PRAVILA.

03. 01. 2016.

COUCH DAY.


Sve što bih mogla reći, tajno je ili kažnjivo ili prosto.
Zato neću reći ni riječ.
Onaj tko treba jasno čuti svaku moju misao, 
čuje je i dok šutim.
Izležavam se na salonskom kauču danas.
Nenaoružana.
Bezvezne frizure.
Nejasno je ležim li ili levitiram.
Mislim ovo potonje.
Kao nehajno odložena igračka, 
koja je živahna, 
pa čudno stoji u prostoru, 
ono kad 'baciš pogled' put Salona.
Nije ružan prizor, 
zabavan je, 
svakako izazove osmijeh.
Jer ja sam komična i kada mi to nije namjera.
Srećom pa postoje čitači misli kojima je dovoljno zaviriti u moje oči.
Zato nisam slikala selfie.


Nema komentara:

Objavi komentar

link within

Related Posts with Thumbnails