02. 01. 2016.

Born to be alive !

Jedna od glavnih rečenica mojoj djeci bila je:

"Nikada nemojte zaboraviti da kraj horizonta nije u Solinu."

Nastojala sam još od
malog im broja stopala,
osvijestiti u njihovim glavama
bitnost IZDIZANJA od komodne svakodnevnice
i svjesnost da mogu SVE,
da je SVIJET osvojiv,
da MORAJU živjeti punim plućima,
da iskušaju RAZLIČITOSTI koje se na 'kugli' nude,
da shvate da jedino ako mogu USPOREDITI puno toga 'znat će znanje',
da što više PROŽIVE, probaju, vide... nauče i primijene.
E, pa - I did it!!!
Jutros sam, tako, uz kontinentalni doručak
u svojoj splitskoj rezidenciji,
malko bauljajući od premalo sna 
i enormnih količina slatkiša,
uz starinske svječice na boru,
još jednom bila 
sigurno uhvaćena za ruku,
'ubačena' na sjedište ograđeno jedino mrežom da ne ispadnem,
i odvedena na jurnjavu TUK TUK-om,
ludim i opasnim bangkoškim ulicama,
smijući se i guštajući
s glavnim likom 
kojeg sam rodila
i kako vidim, 
fantastično usmjerila
u SVIJET!

'Sritna ka' pas' stoti put sam shvatila 
da doživljava sve moguće različitosti na koje nailazi
u svom bogatom životu
na pravi način - do srži.
Ovih dana sam virtualno iskusila tajlandsku avanturu,
sva tjelesno oslikana fluorescentnim slikama,
umjesto 'letećeg ćilima' odlebdjela 
a la Bridget Jones potpomognuta magic shake-om
i čudesnim 'magic mushrooms' :),
plesala, kupala se u pretoplom moru, 
jurila motorom po otocima, 
izdržala bez morske bolesti vožnju brodom s kamionskim motorom, kroz ogromne valove,
isprobala egzotična jela...

Jutros sam, eto,
odjurila tuk tuk-om u krojača
na probu odijela i košulja,
cerekajući se na tu puninu života,
prije nego sjednem u avion 
koji će 'me' za kojih jedanaest sati
odvesti direktno u serioznu banku
na ozbiljan posao.

I da, ja sam za vrijeme njihovog nježnog djetinjstva
enormno proputovala,
tim uperenim slatkim okicama 
prepričavala nevjerojatne utiske,
pa sada oni isporbavaju vlastite
i konačno me do kraja  - razumiju
u onim mojim oduševljenim pričama,
uz koje su odrastali.

Moja djeca i ja.
Moja genijalna djeca i ja.
Takva, zato što su 
pravilno shvatila 
što sam im 
s ljubavlju i strašću 
utuvljivala
 u zgodne glavice!
(koristim se youtubeom da jureći privatni videozapis ostane takav)

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails