26. 03. 2014.

Uništivši opremu na pilatesu, ljupko mogu kazati:" HVALA TI, R"

Kišno i iz vrlo čvrstog sna,
jer sam sinoć umjesto 
da sam posegnula za bočicom laudanuma (recept),
koja mi je ostala još iz 18. st,
primila riječi 
kojima sam bila toplo i divno 
pomilovana za laku noć.
Usnula sam dubinama,
koje su poznate jedinoTrnoružici.
Jasno da sam jutros, 
pripremajući sebi doručak,
osjetila kolanje adrenalina 
kojim sam bila predozirana
i koji je trebao van iz mojih vena. 
S previše kose na glavi,
koja je ispunjala cijeli salon,
koja mi je preko noći narasla do poda,
što mi je uvijek pokazatelj,
spomenutog adrenalina,
nisam mogla dočekati trenutak da odem na pilates.
I dočekala sam ga,
u taj rani sat, 
bistrih očiju, prikrivajući energiju 
kojom sam doletjela
i koja je bila neprimjerena
za miran, lijep, opuštajući prostor 
ljekovito obojan, obasjan plamičcima svijeća,
s bestežinskim bijelim kuglama 
koje nevidljivom niti vise i titraju sa stropa.
Najglasnije sam disala.
I uništila (!) sam tri 'pilates ringa',
dok smo izvodili bočnu vježbu bedrima...miiislim..!
Prelijepa instruktorica mi se samo nasmijala 
svojim američki savršenim osmijehom,
maknula mi nelagodu zbog nanesene štete, huuh. 
Koncentrirano sam se i svojski davala,
uspijevajući izbaciti iz sebe histeriju,
postepeno je izmjenjujući novom, divnom energijom.
Poravnana, centrirana, koncentrirana, iskontrolirana, isprecizirana, nadisana i 'protočna',
i ja sam s američkim osmijehom s reklame,
došla kući.
Čak je i kosa bila poprilično ukroćena,
ne samo ja.

Kad vam netko kaže 
"spreman sam učiniti sve što će tebe učiniti sretnom",
onda čvrsto i sigurno zaspete,
onda devastirate opremu na pilatesu,
onda vas smjesta, već po izgovorenim nježnim riječima
 dodirne ta sreća.
A, kada imate svoj blog,
na kome možete što god hoćete,
onda ga iskoristite 
da se zahvalite, 
pred cijelim svijetom
... jer on to zaslužuje.
via google images

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails