30. 03. 2014.

Nedjeljni koncert


Imam svog duha skrivenog u svjetiljki.
Neočekivano se pojavio. 
I on i čarobna svjetiljka.
Jednostavno mi je turnuta u ruke.
Primila sam je bez pitanja.
I ne protrljam ja nju da prizovem Džina.
Naopaka je priča.
Protrlja on moju dušu bez pitanja.
Neočekivano bljesne i u hipu pogodi moju žicu, dodirne je i ode.
Baš kako treba.
Nikako drugačije.
Usred nedjeljnog jutra taknuo me tamo gdje sam osjetljiva.
Znalački me osupnuo, opustio, oslobodio, odriješio, ozario.
Nakon posljednjeg 'o', 
laganini se dovodim u red 
pa sabrana, smirena, sposobna, seriozna, svoja,
uz mali koncert,
 navlačim građanski izgled 
i odlazim na obiteljski ručak,
noseći svoj uredno pospremljeni temeperament... 
u lijevoj ušnoj resici.

via google images

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails