11. 08. 2010.

uspavanka

Odmor sam prekinula,
neka me tegoba ošinula.
Ne znači da je kraj,
to što sam napustila južni 'raj'.
Civilizacija me šokirala,
kompjuter danima nisam bila dirala.
Moja kćer i ja same,
ponašamo se kao razmažene dame.
Nitko nam za ništa ne prigovara,
niti nam paniku stvara.
Muški ukućani nam daleko,
tamo, onamo i preko.
Noć je tiha na balkonu mome,
radosno li je ne 'polagati račune' nikome.
I kad šutimo jedna pored druge,
razumijemo sve radosti i tuge.
Ovih dana kod kćeri vlada sreća,
moja je to radost najveća.
Preko Skype-a 'nevjestica' cvrkuće,
odlučili sin i ona da se u Kaliforniji skuće.
Dok bolujem u svom domu ja,
muž se na ladanjima odmara.
Cijelo susjedstvo spava,
a i meni pada glava.
Smijeh me hvata jak,
noćni povjeetarac je mlak.
Vrijeme je za krevet,
odavno je prošlo pristojnih devet.

2 komentara:

  1. Goga Selanec Barbieri:
    Draga moja,
    ti si sada svoja!
    neka mir u tebi drijema
    sada si k'o secerlema!
    uzivajte dame moje
    ...i nasa srca uz vas stoje!

    OdgovoriIzbriši
  2. bas si slatka,
    ostani takva!

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails