23. 03. 2014.

Večerala sam u Rio de Janeiru


Drugi dio ove nedjelje me nekako bio rastužio,
valjda s olujom koja je tren prohujala...
možda još neka, hm, sitnica.
I tako nekako k'o budala tu na 'beige' kauču poluležim,
kad odjednom imam, wow - izlazak!!!
Neočekivano.
Nazove me Skype-om sin iz Rio de Janeira
i povede me sa sobom na večeru.
Fino smjesti iPhone u 'menu' pred sobom,
pita me što će mi naručiti,
smijemo se u savršenoj, ležernoj, toploj 
ljetnoj brazilskoj večeri,
četiri sata mlađoj od naše.
I počememo opušteno 'ćakulati',
raspoloženi, polako, o svakakvim zanimljivm stvarima.
Jedemo nji'ove specijalitete i guštamo,
a na moje smjehove glasne,
koji dopru svako malo sa stola, 
svi ljudi koji prolaze pored, oko, iza njega,
zaviruju s kim on to priča.
Isprva misle da je lud 
i priča sam sa sobom, 
jer se iPhone i ne vidi istog trena, 
nego vide muškarca koji jede i priča 
potpuno nerazumljivim jezikom 
s praznim stolom:)))
* Em zbog toga gledaju i čude se, glasno i očito.
* Em zbog jezika koji im je potpuno nepoznat.
* Em zbog ženskog smijeha koji provali svako toliko sa stola.
* Em zbog toga što mi je objasnio da je on tamo pravo čudo,
s obzirom da iako je i u Americi div,
u Riu je - ekstra div!!!
Ljudi su mu oglavnom do prsiju,
oba spola.
Povečerali smo, ugodno pričajući, uživajući,
a onda, dok je plaćao,
mahnula sam, pozdravila, poslala poljubac gospođi,
koja me obasula komplimentima na portugalskom,
kojeg sam, zahvaljujući davnašnjoj sapunjari 'Stočar' - razumjela:)))
Divila se koliko je mama lijepaaaaa,
baš kao i on;)
Onda smo išetali pred restoran, 
pa smo tamo zapalili cigaretu,
dajući prolaznicima šansu da se čude i dalje...
Bilo nam je predivno skupa!
Hvala ti na savršenom razgovoru i večeri, Gogi, potpuno sam bila tamo s tobom.

Još jednom zahvalna što postoje sva čuda tehnike,
zahvaljujući kojima smo svugdje po svijetu zajedno!!!

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails