21. 07. 2017.

Oblizujte se sa 'Zucchini noodles with shrimp' / Pitanje dana



Jučer mi je kći rekla jedan recept.
Sto puta sam vidjela rezance ilitiga špagete od tikvica,
mahom sa 'šalšom',
pogotovo kod onih koji su na dijetama,
ali - ovaj recept me je neodovljivo podsjetio 
na neke od najboljih restorana po svijetu,
u koje sam zalazila 
dok sam živjela 
vrlo 
raskošno.
Vrlo znači filmski raskošno.

Recept...
Kad sam danas,
posudila rezalicu za Julienne povrće,
pa spravila sebi taj ručak,
mada živim sama,
glasala sam se.
Od gušta.
To je taaaaaako prokleto dobro,
tako sofisticirano jelo,
tako plemenito usaglašeni okusi,
da sam zabacivala glavu, 
sklapala vjeđe 
i mmmmhala.
Bila sam mokra s kupanja i raščupana i u neredu, bosa i bezvezna,
ali sam jela 
jedan od najboljih ručkova na svijetu
i poslužena vrlo lijepo,
kao da mi je dobar Chef skuhao, 
a vrhunska posluga mi udovoljila.

Jedan štos je u - maslu.
Drugi štos je u ugrizu u PRAVILNO I NEPOGREŠIVO kuhane repiće (shrimps),
koji ti pod zubima prsnu s najvećim guštom,
a sustigne ih tanahni okus tikvica u tankim tragovima,
koje isto treba skuhati al dente.

Dobila sam poruke na mobitel,
između ostalog jedna:
"Rea, gladan sam. 
Ubila me ona fotka tikvica i škampi. 
Lud sam od tih fotki kod tebe..."
Jer, sam na Facebooku objavila jednu sliku današnjeg ručka.
Ovog trena vidim koliko ljudi pita recept, čak i muškarci!

Hm... ovako,
ovo jelo će moći pripremiti samo oni koji znaju dobro kuhati,
jer je 'od oka' 
i koji znaju što je ludilo gurmanski zalogaj,
jer: 
reći ću, po prilici, 
a recept tipa prstohvat soli, 3 žlice ovoga, 2 žličice onoga, 15 dag toga - nemam.

Da ste sa mnom u mojoj kuhinji,
ja bih vam pričala
 dok kuham za nas,
a vi pijuckate rashlađeno bijelo vino 
u zamagljenoj tanahnoj čaši
i 'ćakulate' sa mnom,
koja se vrzmam oko štednjaka.

"Staviš maslo i to obavezno i ne štedi,
sada moraš zaboraviti sve 
iz naše mediteranske prehrane
i ono od naših starih,
je, je, OK je, maslinovo ulje je zakon i ja ga 'pijem',
ali sad makni te autohtone lipe mušice, tren.
Na maslo očišćene repiće, ove ili one.
Sa strane s rezalicom pripremi 'špagete od tikvica'.
U repiće još ide češnjak (puuuuuno manje nego bi baba tvoja..),
crvenog papra ili chilli papričice malo, fino je kad je 'spicy',
soli jasno,
pola limuna pri kraju obavezno,
a kraj je strahovito brzo,
petrusimula koji je toliko usitnjen da ti je nelagodno,
jer se vidi da si to ručno radio 
kad si bio ljut na nekoga.
I onda špagete od tikvica ubaciš u to,
promiješaš s hvataljkama,
paziš da ti od miomirisa,
sline ne curnu u jelo, odmakni se dovoljno.
I nakon pet minuta
ili i manje, od oka odredi,
go to vo jeeeee!!!
Poslužiš kraljevski i imaš osjećaj da si 
na nebesima,
ali doista,
bez pretjerivanja.
Može se koji listić pravog parmezana 
nehajno baciti iz zraka na jelo,
iako ne bi trebalo,
neka vas u svemu vodi hedonizam.
Maslac je ključna figura."

Sad se sjetih jednog nelošeg restorana u Vegasu,
gdje im je girice Air France donosio
dva puta tjedno,
pa ti vidi....
Cijene su bile do tog aviona Air Francea u letu.
Slike su s kasnog ručka, u suton.
Tada je bio Bartolotta, sad je Costa di Mare,
slike nove - klikni.

Jutros sam se probudila kao da sam na odsluženju kazne,
pa sam se iz sna prenula i shvatila da sam zatvornica.
A, sada sam, samo zbog ručka,
još uvijek sva - famozno! ! !

Pitanje dana:

" Mislite li da je dobar tretman rezerviran samo za one koji imaju pare?"

* Potrudite li se da ste dobro tretirani (vi i vaši) bez obzira čime raspolažete!?!

* Svaki segment vašeg života 
može uz volju i nešto truda biti savršeno privlačan! 
Probajte uložiti trud, isplati se. 
Nakon nekog vremena osjećat ćete se rajski. 

* Možda vam se konačno učini da - živite kako dolikuje. 
Ali, ne za druge, nego za se!



"Molim vas još jedan cappuccino i tri keksića, Gerard!
Bit ću na terasi.
Hvala."

4 komentara:

  1. Dobar tretman je rezerviran za one koji znaj;-)(Iva)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da... na kraju ispada da oni koji ne mogu dokučiti, nikada to znanje neće moći primijeniti...❤️ (ma koliko god čitali o tome)

      Izbriši
    2. Recept odličan ! Doista ne treba biti bogataš da se osjećaš kraljevski.S ljubavlju skuhati (malo kreativnosti), lijepo poslužiti ...... i to je to.Treba znati stvoriti ugođaj! Rea hvala!!

      Izbriši
    3. Tako mi je drago, uvijek kada netko prepozna i nakon toga - gušta ❤️ Ukratko: ili znaš ili ne znaš živjeti. #umijećeživljenja (i bez life coacha)

      Izbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails