03. 07. 2017.

Nedjelja u jednoj obitelji. Pitanje ponedjeljkom.



Postoje periodi u životu
kada
 premda tehnički imate obitelj,
vi ste sami već
jedan dug period.
Baš sami.

Imate dvije opcije:
a) baciti se prascima
b) imati sreće u nesreći

S nebesa mi je palo "b" i to jučer.

Tako je, vrlo posebna žena, 
montirala tren anđeoska krila
i bez da zna da sam u situaciji
eventualnog bacanja prascima
i sva otužna,
pozvala mene na 
obiteljski nedjeljni ručak.
Možda je vidovita,
možda čita iz dubine očiju ili srca!?!

Prihvatim,
u sebi zadivljena.
I zahvalna.
Nisam još znala koliko.
Iskoraknem iz tišine na mojoj adresi
i odvozim se u 
rezidenciju na plaži.
Ojađenost ostavim 
u visokoj košari 
gdje se odlažu kišobrani
i objeručke se 'bacim'
 svim veselim članovima
lijepe obitelji u raširene ruke,
koja u punom sastavu broji nedjeljama
desetero članova,
a jučer nas je u stanu 
s daškom Acapulca
bilo sedmero 
i kućni ljubimac ozbiljnog imena.

Toliko su svi bili ležerno veseli,
dobro raspoloženi,
za trpezom preukusne hrane,
koju sam pokušala fotografirati,
ali sam uz svaki zalogaj dalje
zaboravljala na bilo koji uređaj.
Jednostavno sam UŽIVALA!

Ispunjenog želuca, srca i duše,
kasno popodne sam nasmijana i izgrljena 
sišla niz blještavo bijele stepenice 
do svog automobila uz plažu,
a onda se od emocija rasplakala,
tek tada svjesna mnogih privatnih stvari.

Bilo mi je divno u stanu tipa Acapulco!

Na visokoj prugastoj platformi
odlučila sam uspravno kročiti dalje!

Hvala složnoj i veseloj obitelji,
vjerojatno su nesvjesni razmjera jednog poziva na ručak.

Pitanje dana:

"Kada ne uzimate kao datost,
nego zaozbiljno,
što vama predstavlja 
vaša obitelj?

*Uglavnom normalu kao takvu o kojoj se ne duma previše?

*Skup briga i mahom nerviranja, inače su 'ono OK'?

*Nažalost, uvjerio vas je život da je to najveća vrijednost 
i izvor iskonske snage, koja vas je obilježila u odrastanju?

*Ili vas je dokrajčila preteškim i pretužnim scenarijem?

*Mislite li da vlastitu obitelj stvarate po boljem modelu, 
lišenom trauma iz origigi obitelji u kojoj ste stasavali?

*Ponosni ste na svoju obitelj i ne sramite se nijednog segmenta?

*"Glupost, ne treba razmišljati o onome što je nužni dio svih nas?'

*Čekate taj epohalni moment kada će vas život opomenuti da je taj nucleus - sve?"

Imajte savršen dan!

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails