10. 08. 2017.

U slučaju da se desi nesretni slučaj meni, mojoj nekretnini ili pokretnini - da bude evidentirano s današnjim datumom javno


Ovo je samo evidentrianje 
za svaki slučaj,
jer mi je tako savjetovano s odvjetničke strane.

Premda kupljen godinu, dvije ranije,
uselili smo u ovaj divni stan 2004. godine
i od tada trpim 
svakodnevno maltretiranje
 susjede koja stanuje 
kat iznad mene.
Maltretiranje je neobazrivo ponašanje
prilikom vješanja plahti,
koje gotovo svakog dana vise slobodno,
'klaparaju' o prozore,
igraju se svjetla i sjene kao light show i dok ne šizneš,
i uvijek vise sve do razine mog poprsja.

Napominjem da nikada nisam upozoravala istu 
da bude obazriva pri sušenju svog rublja,
jer i tadašnji suprug se nije slagao
da se reagira na niti jedan način,
uglavnom nakon nemilih događaja neplaćanja nakon jedne poplave
i kojekakvog suspetnog ponašanja,
koje izaziva strah, trepet i nelagodu svih malobrojnih stanara,
ali i podstanara koji su imali nezgodne situacije.

Trpljenje takvog ponašanja pretvorila sam 
u 'štos' na Facebook-u,
kako ne bih poludjela
odnosno, kako bih sačuvala duševno zdravlje.

Pa, ipak, prije dva dana,
točnije 8. kolovoza,
pukao mi je film,

nakon punih 13 (trinaest) godina,

kada sam odlučila benigno 
da mi ti prokleti 'lancuni' 
ne mogu biti više niti štos 
za neki izložbu 
tipa "Mediteran kakvog pamtimo, itekako je prisutan",
pa sam objavila da štoseva više nema,
a niti mojih nerava, 

no, 'svečano' sam za kraj
napravila vrlo primitivnu gestu,
meni nesvojstvenu,
te zamahnula bocom sojinog ulja
prema plahti koja mi je dosezala do struka
i time odlučila da više nikada 
neću obraćati pažnju 
na taj bezobrazluk
protivan ponašanju u stambenim zgradama!

Žao mi je da sam to uradila.

Najviše zbog toga,
što je uslijedila reakcija!

Tek na taj primitivni potez moj.

Naime, susjed je dojavio o mom postu susjedi koja mahnito pere,
a ona je danas još mahnitije zvonila na moja vrata.

Ne da bi rekla,
'vidjela sam što ste napravili
i iako se ljutim na vas,
shvatila sam poruku,
koju sam i sama trebala odavno znati".

Pojavila se s ogromnim suprugom
i zaprijetili su mi - ozbiljno.
Ona je preko ruke nosila tri, četiri plahte,
najgornja s ogromnom flekom kao od krvi 
ili nečeg zagasitog vrlo neobične neidentificirane boje,
te mi ih je gurnula u prsi,
a kasnije i bacila mimo nogu u stan,
u koji je svakako htjela ući,
rekavši mi da moram oprati te plahte
ili će me prijaviti 
policiji 
zbog fleka!

Rekla je za susjedovu dojavu.
Izvrijeđala me kao 'glupu intelektualku
koja se mora svakako liječiti'
i sasula agresivno niz uvreda, 
nastojeći i dalje uću u moj stan.

Suprug je potvrdio da će zvati policiju,
ne operem li 'lancune'.

Ja sam odbila pranje plahti
i priznala da mi je puknuo film,
 iako se NIKADA u trinaest godina 
nisam požalila
zbog njezine nezgodne naravi
i izostanka moje volje da se svađam i tučem i pljucam 
(što se na sastancima Kućnog savjeta događalo! 
ja sam samo bila grubo izvikana od strane iste).

Priznala sam da sam
 prolila ulje po dnu plahte 
prije dva dana,
rekla da mogu oprati tu plahtu jedino,
odlučivši da neću dobiti slom živaca,
ali i da više nikada neću obratiti pažnju na 
maltretiranje 
kojemu nema kraja,
da se ne bih bacila kroz prozor,
nemoćna, bijesna i iznervirana, 
jednom riječju dotučena!

Nakon vrijeđanja,
gospođa je rekla:

"Rea, objavljujem ti onda rat!

od danas je rat između nas, 

pa ćemo vidjeti, onda!!!"

te dodala:

"Sasut ću ti cijelu litru ulja 
sada 
na balkon,
za početak!

Pa da vidimo dokle ćeš....!"

Nešto kasnije, 
litra ulja je bila na mom balkonu.

Pločice su upile masnoću,

cvijeće je uništeno,
na dodatnih 43 C sprženo,

uništila mi je tendu,

uništila mi je stari kameni okvir oko velikog francuskog prozora,

jednu sjedalicu zamastila,

jedan veliki dupli jastuk uništila,

dvije ležaljke natopila u dijelu gdje imaju jastuk za nasloniti glavu,

uništila mali tepih pred izlaz iz salona,

umastila cijelu terasu do maksimalne klizavosti, 

zid poprskala na jasne fleke,

mene dovela do ludila, 
tihog i mučnog.

Neću, naravno, uzvratiti 
ničim 
na ovo divljaštvo, agresiju.
Ni na trostruke plahte koje sada vise 
niz moje prozore dviju soba koje gledaju na vrt.

Ali, znat ću da ako mi se nešto 'nesretno' dogodi,
meni, mojoj nekretnini ili pokretnini,
tko je jedina osumnjičena osoba,
bolje rečeno - tko je kriv, sigurno.

Upozorena sam,
da za sada,
na ovaj javni način 
evidentiram događaje,
jer ako se bude ponavljalo,
ili ako se bude nešto novo dogodilo,
za reakciju u policiji,
treba biti evidentirano.

Podaci gospođe i sve ovo pohranjeno je kod odvjetnika, također.

Prilažem fotografije iz 'afere lancun', 
nastale tek u zadnjih, mislim, godinu dana.

Tu je i fotografija mog primitivnog reagiranja, odnosno fleke ulja na dnu plahte.

I neuspjele (zbog enormnog sunca i drhtavih mi ruku) fotografije 
nekih detalja mog balkona od desetak kvadrata, 
koji je potpuno umašćen,
osim što je tenda i par sitnica 
uništeno.

Kao dokazi.

Slobodno dojavite gospođi.
Fleka koju sam ja napravila:
Terasa:
all photos are mine

2 komentara:

  1. Iva: Koja katastrofa!Prestrašno!Al jadnije od bolesne susjede mi je da je susjed koji cita postove prijavio istoj sta si napravila!!!!!
    Mene su susjede u Zg (mama oko 80g i kćer 50g) prijavile policiji da ne mogu od mene živjeti i da mi noću škripe kreveti (aludirajuci da se bavim prostitucijom) i da kćer koja je prof u školi ne može od mene uciti i spremati nastavu.I policija mi je došla na vrata....A one mi se u liftu uredno javljaju jer kao fine su Zagrebčanke i ja ne znam da su me prijavile.Inače u tom periodu mog života su svima u zgradi škripali kreveti osim meni...;)))

    OdgovoriIzbriši
  2. Da...prestrašno, a u biti nepotrebna teškoća:(((
    Nadam se miru. I da svak vodi svoj život bez potrebe da na ikakav način zadire u tuđi.
    Mir.

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails