10. 07. 2017.

To

Strašno puno sam putovala nekoć.
Najčešće prekooceanski.
Ovo ostalo baš često, često, često.

Večeras želim u posebnom 'filmu' zaspati.
Najsretnija sam bila tada.
Najljepši avion ikada.
Najveća i neopisiva sreća u meni cijeloj.
Četrnaest sati s osmijehom oko glave
i treperenjem u srcu.
Ni gležnjevi mi nisu natekli bili.
Nakon dva dana letenja stigla sam na destinaciju
i bila hit na vrtnom partyu.

Našla sam tog ljepotana.
Počinje impozantno,
ali završava tako nježno,
taman da nakon toga najmekše 
s oblačića na oblačić,
ukližem u snove.

Da me zlatna ribica priupita,
ovo mi je treća želja.
Dvije prethodne su od životne važnosti,
zbog toga je treća...

Laku noć

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails