23. 10. 2014.

Zašto sam u kadi uz svjetlost voštanica...


Noćni sati sporo se nižu.
Iza mene ne osobit dan.
Slušam muziku. 
Sama sam.
Odlažem piće,
gasim tanku, do pola popušenu cigaretu 
u ljubičastoj sitnoj damskoj pepeljari.
Uz meko i titravo osvjetljenje brojnih voštanica,
skupljam dugu kosu u kapu za kupanje.
Razodijevam se i krećem put velike kade,
zagazivši na stepenicu od mozaika toplih boja.
Nesvjesna ičega, osim tople vode 
i pjenušave kupke s mirisom bergamota,
sklapam kapke,
pokušajući zaboraviti razlog 
mog senzualnog večerašnjeg kupanja.
Ne želim se više uzrujavati 
zbog šoka od prije dva sata.
Ne želim više misliti na trenutak 
kada sam stupila 
u veliku kupaonu
i shvatila 
da se češljam 
uz zadani jednolični ritam.
Okrenuvši se preko desnog ramena,
ugledala sam krupne kapi koje su gromko 
padale na pločice boje toskanskog sunca.
Podigla sam pogled prema lusteru 
dostojnom meksičke haciende,
vidjevši čaroban prizor
prodiranja svjetla kroz kapljice
koje ne proizvodi nebo,
već moj strop.
Niz luster Fride Kahlo,
kapljice su kapale 
u ritmu tam tama,
a ja nisam zatomila vrisak na usnama.
Interesantno išaran strop mokrim prugama,
izazvao mi je žmarce 
od tjemena do nožnog plavo nalakiranog nokta.
Niz slike na zidovima,
niz veliko ogledalo u tamnom drvenom okviru
i lampu koja podsjeća na zanimljive '20-te,
niz zidove,
curila je voda,
jasno, interesantno i nezaustavljivo.
Shvatila sam da u stanu imam poplavu.
Trlj, trlj, trlj, trlj, premotajmo na kraj neprivlačne priče,
sve do dežurnog Bože iz "Stanouprave"
koji u svijetlosivim nijansama jakne, 
detektivski podignutog ovratnika
i s frizurom Slobodana Miloševića,
junački ulazi kroz vrata rezidencije 
na vapaj dame u nevolji.
Puknutu cijev ispod kade koja pripada 
plavokosoj gospođi 
iz stana poviše,
sredit će... sutra! ! !
Ako se curenje ne zaustavi ove noći,
njegov broj mobilnog telefona
'mogu i u 3 h u noći utipkati'.
Ah, sigurna sam... spašena.
Mogu se u miru opustiti 
pod blagotvornim djelovanjem vode
koja curi po meni,
jednako kao i niz moje zidove...
 via google images

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails