15. 10. 2014.

Novi film W. Allena: Magic in the Moonlight


Odgledala sam novi film omiljenog mi W. A.
Film je L I J E P , u pravom smislu te riječi.
Vizualni dojam filma svakog će estetu baciti u trans!
Ako se želite nasititi ljepotom,
simpatičnom pričicom,
počastiti Colin Firthom,
vilama na jugu Francuske,
fenomenalnom fotografijom,
prekrasnim detaljima kojih scene obiluju
i savršenim kmostimima,
čak i da niste Woodyevi obožavatelji... 
svakako pogledajte ovaj šarmantni film!
via google images
Nakon popodneva u kinu, 
trebao mi je upravo moj dom, 
baš takav kakav jest,
i koktel 
i muzika 
i 'perle' do pupka 
i tanka cigareta 
i meko raskošno osvjetljenje,
trebao mi je Salon.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails