27. 10. 2014.

Osmijehom možete vladati

Recept ljupke Rachel:

Svatko može naučiti kuhati.
Strašno važna i zahvalna vještina.
Njom se mogu pokrenuti, popraviti, promijeniti, poboljšati
 velike stvari u životu.
Na umijeće kuhanja, 
samo jednu stvar svakako dodajte - osmijeh!
Jer, veselost je (i inače) nužna,
mrgudna lica su unaprijed osuđena na propast...
dobro, 'ajde... neuspjeh, kao blaža varijanta.
Ženama on daje dražest i 'ugodne su oku',
kako bi rekla nova supruga mog drugog muža.
Muškarcima pojačava šarm i simpatičnost.





via HERE
Ja se smijem, skoro automatski, čak i kada nisam naj, naj.
Ne s predumišljajem.
Istinski.
Moj razlog postoji
čim sam u kontaktu 
s čovjekom.
Ljudi su moja inspiracija za sve.
I danas sam se smijala, 
svakom od tri različita majstora 
s kojima sam 'imala posla'
zbog nedavne poplave u kupaoni.
Osim jezivog stropa,
ne radi mi struja u toj prostoriji,
jer odmah osigurači crknu.
Zadnja osoba koja je danas pokucala na vrata, 
u liku zelenookog Apolona,
obvezao se u srijedu ujutro poslati nekoga 
tko će 'rezati knauf na stropu',
bla, bla, bla
i riješiti mi sve, ah.
Nakon bejbisitiranja malešnog nećaka,
baš mi se godilo smiješiti 
odrasloj osobi :)))
I time sam isto dobila sve !

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails