23. 11. 2016.

Dvije riječi samo



Poplaćala sam račune
i ljutila se na neke nesuvislosti
koje nisu moja krivnja.
Spremam se na balet,
idem se odjenuti,
mada večeras neću nastupati,
pa ne trebam razgibavanje,
navlačenje tutu-a,
preglatke blistave pazuhe,
mada to zadnje jedino imam.
Na ovu vrelu južinu,
posve će mi goditi 
uranjanje u miris kazališta
i ublažene korake ljudi 
koji gaze tapeciranim podom.
I onda prepuštanje..........
Dok se oblačim i češljam,
pijuckam ostatak cappuccina,
ograničila sam misli 
na samo jedno,
ono što mi čini dobro.
Sve ovo stresno ignoriram ovog predvečerja.
Razmišljam
 je li istina 
da ako se nešto 
treba dogoditi i dogodit će se!?!
A, ostalo onda stvaaaarno 
nije ni bitno,
jer je ionako 'fake'!?!
Muziku koja me prati u spremanju,
dijelim direktno iz svog Salona
u virtualni Salon za durenje.
Imajte opuštenu,
ali i poticajnu večer,
molim vas.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails