01. 05. 2015.

Pripreme za glamurozni rođendan


Savršeno je biti majka odrasle djece:)
Promatrala sam pripreme za kostimiranu zabavu
koju već devetu godinu dragi prijatelj priprema
za svoj rođendan,
na opće oduševljenje svih sudionika.
Svake godine nova tema...
Uvijek sudjelujem u tim pripremama
društva koje raste zajedno od najmanjih nogu.
Puno zafrkancije, dobre muzike, smijeha!!!
Odvezla sam rasplesanu trojku pred klub.
Iz privatnih automobila i taksija izlazili su svi
ovog puta, kao u gangsterskom filmu.
Samo na tren bi se otvorila vrata 
i vidjela bi se uzbudljiva ljubičasta svjetla,
 začula glasna muzika,
a onda bi se zatvarala 
i nastajao bi ponovno 
noćni muk.
Iduće auto već je bilo spremno 
da svoje gangstere iskrca.
Još uvijek mi silna energija i dobro raspoloženje kola venama!
Možda mi je ipak malo žao što sam odbila poziv...

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails