22. 04. 2015.

La casa dei miei bisnonni - sada i nekada


Giuseppe i Ana Milisich
živjeli su u Bregovitoj ulici,
u divotnoj kući s još divotnijim vrtom,
gdje su podizali svoje četvero djece.
Teo, Ezia, Graziella i Tina.
Pranono Bepi bio je vlasnik prve papirnice u Splitu,
koja je bila 'odma' desno od Pjace',
odnosno u kući Ciprianis.
Jedna scena obiteljskih priča iz djetinjstva,
ostala mi je kao 'hit' :
 kad bi, ljeti, Giuseppe kočijom odlazio iz radnje doma,
donosio bi u 'termosici' sladoled, 
kojemu su se djeca silno radovala:)
Činilo mi se nevjerojatnim za to doba...
i zorno sam imala taj prizor u glavi,
slušajući nonu Graziellu
kako sporo pripovijeda 
o tom privlačnom životu 
u romantičnoj kući na Bačvicama.
Graziella je rodila moju majku,
kao svoje prvo dijete...
No, ne pričam sagu svoje obitelji,
nego pokazujem tu kuću.
Ovako ona izgleda sada:
Njihovi inicijali na ogradi:
Još pišu na kamenom stupu njihova imena - G. A. Milisich
Tri slike od prije nekoliko godina:
I ponešto iz albuma moje majke:

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails