22. 09. 2014.

Rea


Kad sam bila dopraćena do svog mjesta
u udobnom, pozitivnom, veselom, američki uređenom salonu,
a, prije nego sam predala u tuđe ruke svoja dragocjena stopala,
ugledala sam slijeva poznato lice privlačne gospođe.
Gospođu sam prepoznala tik prije nego sam se zavalila u mekano sjedište svoje
i prije nego sam u bazen pun mjehurića uronila svoje noge.
Nije gledala u mom smjeru,
 pogled joj je bio prikovan za televizijski ekran na jednom od zidova.
Nagnuvši se prema njoj,
oslovila sam je imenom.
Pogledala me svojim divnim plavim očima, mirno, ljubopitljivo.
Gospođa i ja, poznajemo se odlično, blisko.
No, nismo se vidjele zadnjih cca pet godina.
Sjedile smo za stolovima raznoraznih večera,
sjedila je ona i za mojim stolom,
za vrijeme vladavine trećeg muža.
Netremice me gledala,
treptala i nije progovarala.
Ne znam koliko je dugo trajalo...
moj osmijeh kontra njenog uprtog pogleda,
ali kad je progovorila,
jasno je izgovorila moje ime
i najnevjerojatnije riječi čuđenja
kojima je glasno uzvikivala kako me nije prepoznala
jer sam se 'toooooliko pomladila', 
toliko da je 'odjednom poznatu fizionomiju gledala u toliko mlađem izdanju'!
Očigledno se zanimala u daljnjem razgovoru - 'što mi se dogodilo'?
Bila sam baš jako zadovoljna zbog njenog zaprepaštenja,
ali ne iz razloga koji je vama pao na pamet,
s obzirom da ja nemam problem sa svojim godinama
i ne bi se vraćala u 'sitniju' dob,
nego zbog toga što je evidentno da sam se - oporavila od dugog teškog poglavlja! 
Oporavljema i jača no ikada, spremna sam za iduće, kakvo god ono bilo.
(I da, istina je da izgledam neusporedivo mlađe nego za vrijeme zadnjeg braka.)
A propos životne dobi...
meni su komplimenti sasvim druge' stvari' koje mi se udijele,
a ne razmišljam, niti se trudim 'prikriti', niti smanjiti svoje godine.
Jer, čemu?
Ne bi bila ovoliko savršena da nije toliko različitih života već u meni!
Zahvalna na tome... jako, istinski, strastveno.
Večeras zadnji put mogu reći da imam četrdeset i osam godina.
Ujutro ću sebi dodati još jednu veličanstvenu svjećicu 
i kišno će nebo obasjati moj osobni light-show!
A, vi ćete se čudom čuditi uz prognozu jutarnjeg programa o kojoj je pojavi riječ;)
Odoh ispeći sebi tortu.
Lijep pozdrav svima!

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails