06. 09. 2014.

Netko me možda poziva ponovno u 'Billy Bob's Texas'?

Kao 'zakoniti eskort' jednom od supruga na položaju,
odveo mene tako put, između svjetova i do Dallasa.
Bilo je vremena i za neslužbeno opuštanje
i za privatni produžetak puta prema Vegasu,
nakon odrađenog dijela.
I danas sam slučajno naišla na fotografiju nas dvoje na - biku,
umjetnom biku, koji šizi,
mislim, jašemo ga mi,
 ja naprijed, on iza mene,
ono, odjeveni kaubojski 'tutta forza',
sa stetsonima na glavama.
s donjim dijelom odjevenim u kožu kao stočari,
wow... još se smijem.
Jahanje jedne noći u honky tonk baru.
Neću tog muža sada takvom slikom kompromitirati,
jer je opet zasjeo u 'fotelju s visokim naslonom'.
("Ne brini, imaš moju riječ!!!")
Naravno, taj muž nije bio 
(nažalost) prodavač stoke,
(nažalost) ni bogati rančer,
(nažalost) bavio se politikom,
pa nas je put 'nanio' u Texas.
U savršenom sjećanju mi je,
s tog fantastičnog putovanja,
 jedna tipična večer
u čuvenom 'Billy Bob's Texas' u Fort Worthu,
od muzike, do jela, grupnog plesa u krug, pića, fizionomija, jahanja:)
Rado bih se tamo vratila ponovno.
Nama iz ovih krajeva, 
ta vrsta origigi kaubojštine je 'mačji kašalj',
skoro u krvi, rekla bih.
Dobro se osjećamo među takvima,
ka' među svojima.
Ne samo normalno, nego smo divljiji od domorodaca.
Ljeto se vratilo danas,
no, ja sam poludivlja u Fort Worthu
valjda me zaslijepilo ovo blještavilo s neba...
UGODAN VIKEND, GDJE GOD VAS ZATEKAO!

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails