22. 05. 2012.

umivanje


Divan kišni dan.
U Dalmaciji pogotovo.
Kod nas kiša ne pada mjesecima,
nebo nije neodređene boje,
kapi nisu rijetke i male,
nije bezmirisna.
Eh, ovdje je to drugačije,
nego u kontinentalnim predjelima.
Kad je kiša - zna se da je kiša.
Dođe naglo,
najavljena intenzivnim nebom,
stušti se krupnim kapima,
ispljušti k'o luda,
jak ozon dopre do sinusa,
rijetki imaju prikladnu obuću,
nema svatko ni kišobran u pripremi,
apsolutno nitko ne ide vani, ako baš nije nužno,
vozači nervozno trube na sve i sva,
vidno je sve umiveno,
galebovi ne prestaju letjeti,
boje su intenzivne,
ipak se nose naočale za sunce.
Kišovito vrijeme brzo prođe.
Ionako brzo osvane ljeto,
bez prelaznog perioda.
Zvuk kiše umiruje.
Asocira na djetinjstvo.
Na miris knjige posuđene u knjižnici.
Na laganu dekicu.
Na onaj osjećaj kada možeš ostati doma,
misleći na ostale koji gacaju mokri do koljena.
Na odvažnu šetnju pod kišobranom...na Sustipan?
Na palačinke.
Dobar film.
Odbijanje kapljica od morske površine.
Na žuti kišobran.
Utješno...
Pretvorite kišni dan u radost.
via loveyourplace
I ne zaboravite,
kiša je često savršena kulisa 
za neočekivano dobre stvari...


Broj komentara: 16:

  1. Daniela K. Fulgosi: Moj jedini ok kišobran je žut!

    OdgovoriIzbriši
  2. Daniela K. Fulgosi: Ne znam što, u stvari zbog košave, mi ih tamanimo i brzo uništimo :)

    OdgovoriIzbriši
  3. I mi. Najviše kišobrana prodaju kineski dućani 'sve po 8'. To su gotovo jednokratna pokrivala.

    OdgovoriIzbriši
  4. ovaj zvuk rainymood ce biti moja pozadina danas,jer stvarno dobro djeluje:))

    OdgovoriIzbriši
  5. Daniela K. Fulgosi: Evo, stoji mi crveni, kao malo bolji, sav kriv kada ga otvoriš :) Ne vredi to kupovati. Često i zaboravljam (o)......

    OdgovoriIzbriši
  6. Narcisa de Kulis: ja imam punu košaru kišobrana, neki su moji, neki su "posuđeni", neki su zaboravljeni...uglavnom stoje netaknuti jer gotov uvijek nemam kišobran kad mi treba;)))

    OdgovoriIzbriši
  7. kao da ti je Brac nepoznat:) Ipak si iz Splita:)))

    OdgovoriIzbriši
  8. Svi moji poznati mrze kišu, ja ju volim. Hvala na današnjem postu!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  9. Svetlana Pavlović Ćešić: Glasam za "NEOCEKIVANO DOBRE STVARI" manite se kisobrana oni su potrosna roba!

    OdgovoriIzbriši
  10. Buba Tomić: ‎..lipo ispisani tekst, na još lipšu temu i naravno sve kao i obično kad si ti Rea u pitanju vrlo pažljivo odabrano ♥...obožavam kišu...nekad sam znala izaći i bez kišobrana, izuti se, te bosa lutati na već spomenutim lokacijama Sustipana...Gusara...Morna​ra...nezamjenjivo :-)

    OdgovoriIzbriši
  11. Svetlana, nadamo se uvijek dobrome:)

    OdgovoriIzbriši
  12. Heeej, draga Bube!!!! Drago mi te vidjeti...:) Nezamjenjivo i bosa i gologlava i polizati kišu i uživati radi uživanja!!!

    OdgovoriIzbriši
  13. Divan tekst, Rea!
    Volim kisu. Veselu Ljetnu, sjetnu Jesensku, dramaticnu Zimsku i rasplodnu Proljetnu. Bas je volim, u svakoj varijanti, bilo da gacam po njoj u cizmama, bilo bosonoga. S kisobranom, ili gologlava. Zamotana u kabanicu ili u kupacem kostimu. Zaklonjena od nje iza prozorkog okna, ispod abaina, ili stopljena s njom mokra do kostiju...Volim njene mirise, boje i zvukove, a povrh svega volim kako se cutim dok kisi kisi kisa.
    U dugogodisnjem posjedu imam jedan (jedini)kisobran, leopardskog dezena, i nema sanse da ga zaboravim- izgubim u vlaku, na poslu, u restoranu, ili vec gdje se zaboravljaju kisobrani kad prestane kisiti.

    OdgovoriIzbriši
  14. Draga Sanda, posve prirodno si se nadovezala...ili nastavila slijed mojih misli...na istoj frekvenciji, kao i uvijek.
    Oduševljava me da imaš svoj leopardski kišobran. Žena sa stilom.
    vt

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails